Toon posts:

Van een Quadro2 naar regular GF2??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yup, nu even de andere kant op.

Ik heb dus een Quadro2 MXR met 32 MB. Photoshop en Maya be damned, ik wil gewoon flex gamen.

En, ja, ik heb de faq gelezen, heb zelf al Softquadro gedowned, MAAR ik heb juist een Quadro, en ik WIL een regular GF.

Of, ontlopen de prestaties qua games elkaar niet, en hoef ik dus eigenlijk niks te doen?

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

:D you'r out of ya mind.. die Quadro zijn veel duurder dan de normale Geforce2. En qua prestaties met games zullen ze elkaar niet ontlopen.

Verwijderd

Een MX is niet zo super. Als je er een gewone MX van maakt zal het echt niet kwa performance schelen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem deze site door.. Alles staat technisch beschreven. Je kunt gewoon een paar SMD'jes verplaatsen naar de plaats waar het hoort als bij een GF2.

Mijn advies: niet doen, is een priegelwerk en bovenal, een Quadro presteert in games over het algemeen gelijk als een GF2, zo niet beter (denk hierbij aan OpenGL games zoals Quake).

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 19:57 schreef O.D.Smolik het volgende:
:D you'r out of ya mind.. die Quadro zijn veel duurder dan de normale Geforce2.
LOL :D

Ik kan me er iets bij voorstellen, maar als ik op me werk een plain GF had mee kunnen nemen had ik dat gedaan. Maar helaas, ik moest het doen met een Quadro2.

Bedankt voor jullie advies, ik ga er dan idd vanuit dat de prestaties on par zijn met de GF. Scheelt weer BIOSjes flashen enzo.

Tx, mensen.

Verwijderd

Eh, verkoop je quadro, van dat geld krijg je makkelijk een geforce 3 TI 200 of hoger

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:26
Wat ik me steeds afvraag...

waarom word een quadro verkocht voor enorm veel meer geld als de gamers kaartjes... terwijl die wel makkelijk tot quadro om te bouwen zijn...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 15 januari 2002 20:08 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Wat ik me steeds afvraag...

waarom word een quadro verkocht voor enorm veel meer geld als de gamers kaartjes... terwijl die wel makkelijk tot quadro om te bouwen zijn...
Om dezelfde reden dat een 19" PC behuizing het drievoudige kost van een 'gewone' losse PC kast. Kleinere oplages gecombineerd met een markt die meer in TCO is geinteresseerd dan inkoopprijs an sich.
IT inkopers modden hun kaarten niet, dus zolang de Quadro nog concurrerend geprijst is tov de OpenGL concurrentie, staat de prijs volkomen los van de GF2MX.

Oslik blyat! Oslik!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Hey dude ..

ik heb hem dus getest in mijn bak die quadro maaruh hiero doet tie het ik denk eerder dat je een conflict hebt op je mobo :( helaas

wel stoer though zelfs de dual optie is standaard ingeschakeld helaas dat ik geen 2de 17" had ..

ps krijg je hem terug ? >:)

Tja vanalles

Pagina: 1