Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dit slaat ook nergens op zeg....

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 06:37
Ik postte zostraks een topic die men blijkbaar thuis vindt horen in 'de Huiskamer', waar IK GEEN TOEGANG TOT HEB.... Ik kan dus nieteens de reacties op mn eigen topic lezen, handige actie hoor ;)

Moest ik ff kwijt :P

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:51

mulder

ik spuug op het trottoir

Gut...

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

en toen dacht je van "dan post ik dat maar in SU, dan heb ik weer een post erbij" :P
steeds een stap dichter bij de HK :)

Verwijderd

mjah, je bent niet de eerste... ik vind het zelf ook niet zo geslaagd zoals de modjes dat regelen, maar ik moet toegeven dat ik ook geen betere manier weet.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:47

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Als je nog niet de HK in mag, maar wel HK-achtige topics opent, dan is er duidelijk iets niet in de haak met het niveau wat je hier tracht toe te voegen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Op maandag 14 januari 2002 20:01 schreef Hillie het volgende:
Als je nog niet de HK in mag, maar wel HK-achtige topics opent, dan is er duidelijk iets niet in de haak met het niveau wat je hier tracht toe te voegen.
dat hoeft natuurlijk niet, want ik heb bijvoorbeeld al genoeg topics naar HK zien verhuizen door de REACTIES van mensen, en niet door de VRAGEN van de users? Dus als iedereen voor de makkelijker weg kiest...

bijvoorbeeld: een download van een nieuw spel, waar iemand dan vraagt wat mensen vna het spel vinden of strategische tips ofzo. En waarna er een lijst downloadsnelheden komen etc.

Human Bobby

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Ik krij het gevoel dat deze verplaatst wordt naar Lieve Adjes , of op slot gaat

Nee dit is geen manier om HK access te krijgen ;)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 19:53 schreef ruuddie het volgende:
en toen dacht je van "dan post ik dat maar in SU, dan heb ik weer een post erbij" :P
steeds een stap dichter bij de HK :)
Nee, niet in Stoute Usertjes(SU) maar in Lieve Adjes(LA) voer je dit soort discussies, en al helemaal niet in de Stuffis Generalis(SG)!

• Arjenn
  • Laatst online: 08-10 06:37
jajaja, kweet 't, maar ben niet zo ervaren wat betreft het bepalen waar een topic thuishoort.... ken ik 't helpen :+

'Twas trouwens niet de bedoeling nu toegang te krijgen ofzo, want dat komt vanzelf, Kvind 't gewoon oerstomme aktie...

Verwijderd

soms vind ik het wel een beetje mierenneuken hier hoor, als je een post plaats die in de HK komt dan is dit niet van niveau, als dat voor die poster nou belangrijk is op dat moment om dat kwijt te moeten, of als hij nu op die vraag een antwoord wil.

Als jij het niet interessant vind dan ga je naar een topic wat je wel interesseerd, als iemand nou gaat schelden dan is het iets anders.

Maar ik vind dat je niet een post op slot kan gooien als er niet in geflamed ( of dat soort dingen )word. Laat diegene toch zijn zegje doen en ga ergens anders naar toe, misschien vinden andere mensen het wel interessant

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:47

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Op maandag 14 januari 2002 20:03 schreef Sander17 het volgende:
dat hoeft natuurlijk niet, want ik heb bijvoorbeeld al genoeg topics naar HK zien verhuizen door de REACTIES van mensen, en niet door de VRAGEN van de users? Dus als iedereen voor de makkelijker weg kiest...

bijvoorbeeld: een download van een nieuw spel, waar iemand dan vraagt wat mensen vna het spel vinden of strategische tips ofzo. En waarna er een lijst downloadsnelheden komen etc.
Heb je gelijk in, er zijn topics die verpest worden door sommige lui. Maar goed, hij vraagt om een bepaald topic, wat om redenen naar de HK is gegaan. Blijkbaar heeft 'ie nogal wat interesse in dat topic.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 20:18 schreef Arjenn de domme woorden:
jajaja, kweet 't, maar ben niet zo ervaren wat betreft het bepalen waar een topic thuishoort
Dan lees je de FAQ |:(
Daar staat precies in wat waar wel en niet thuis hoort!

• Wally-S
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:58

Wally-S

-Snowboarding is art-

Op maandag 14 januari 2002 20:01 schreef Hillie het volgende:
Ja dus je moet eerst op hoog niveau posten om uiteindelijk op heel laag niveau te mogen posten.
Logisch :+

Snow is only frozen water

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:16

AMDFreak

Intel is zo..

achja.. pech gehad..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

--> LA

doh

Verwijderd

Dus................ ?

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07
* Sassie heeft het desbetreffende topic gevonden (staat daar (HK)gewoon nog in de list).
Voor mensen met HK toegang:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/380302

Maar ik zie niet in wat voor nut dit topic buiten de HK had, behalve dat sinterklaas ff 2 foto's die niet meer van toepssing waren in en topic heeft weggehaald.

Aan de topicstarter: heb nog even wat geduld, als je het topic nou perse wilt zien.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Op maandag 14 januari 2002 19:52 schreef Arjenn het volgende:
Ik postte zostraks een topic die men blijkbaar thuis vindt horen in 'de Huiskamer', waar IK GEEN TOEGANG TOT HEB.... Ik kan dus nieteens de reacties op mn eigen topic lezen, handige actie hoor ;)

Ga voor de lol eens zoeken in de archieven naar dit probleem. Het is al de 1423ste keer dat hierover wordt geklaagd...

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op dinsdag 15 januari 2002 08:28 schreef polaris het volgende:

[..]

Ga voor de lol eens zoeken in de archieven naar dit probleem. Het is al de 1423ste keer dat hierover wordt geklaagd...
zoeken is niet echt nodig imho :)
[topic=192344/1/25]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:14
Gewoon ff UrLletje boekmarken en, als er geen BC meer komt, opzoeken als je erin mag...

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 19:52 schreef Arjenn het volgende:

dit is een forum met meer dan 30.000 leden, denk je WERKELIJK dat dit probleem nog nooit eerder voorbij is gekomen ?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 15 januari 2002 17:13 schreef BBQ-Man het volgende:
dit is een forum met meer dan 30.000 leden, denk je WERKELIJK dat dit probleem nog nooit eerder voorbij is gekomen ?
Dat kun je ook vragen aan al die mensen die elke dag weer vragen wat de stilste CPU koeler en het beste mainboard is :Z :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

oude koek is, niet meer lekker

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.