iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Het is natuurlijk triest dat er mensen zijn die cheaten, maarja, probeer er maar vanaf te komen.
en dan kan je denk ik net als in q3 en hl gewoon de cheats enablenen als serverzijnde en dan gewoon elkker godmode aanzetten!
dus imho is het gewoon onschuldig
blup
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Nee, ik wordt ziek van cheaters, alleen al als ik het woord hoor
Kunnen ze geen cheat-vrije game maken ?
Verwijderd
hoe kun je DAT nou zeggen?
one way or the other, it still sucks hard
een cheat is voornamelijk gemaakt om de designers te helpen bij het ontwikkelen van het spelOp maandag 14 januari 2002 20:09 schreef EXE-cuter het volgende:
Zeker weten dat je in een zatte bui niet cheate en schold en dat je je nu wil verontschuldigen![]()
Nee, ik wordt ziek van cheaters, alleen al als ik het woord hoor
Kunnen ze geen cheat-vrije game maken ?
en om sommige reviewers het complete spel te laten ontdekken.Op maandag 14 januari 2002 20:13 schreef Soccubus het volgende:
een cheat is voornamelijk gemaakt om de designers te helpen bij het ontwikkelen van het spel
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
True...true...Op maandag 14 januari 2002 20:24 schreef KnetterGek het volgende:
wedden voor geld dat ogc niet bedoeld is om te reviewen of de developer te helpen?
LEZEN!!!Op maandag 14 januari 2002 20:09 schreef The Real Falcon het volgende:
Valt jullie het niet op dat hij er 2 keer in de lijst staat. Volgens mij is dit gewoon een stukje photoshop werk...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Verwijderd
edit : er is wel een patch voor servers tegen deze cheat heb ik gehoord.
Verwijderd
De meeste cheatpakketjes zijn in de praktijk vrijwel Godmode.Op dinsdag 15 januari 2002 00:00 schreef Dobie het volgende:
Dat het spel nu al gekraakt is en dat er zelfs een godmode is zegt mij dat het spel echt super erg wordt kwa cheats. Voor Half-Life is er zelfs nu nog niet eens een god mode cheat.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Op maandag 14 januari 2002 21:22 schreef Phydomir het volgende:
[..]
LEZEN!!!
Loop jij je ook al te vervelen in je vakantie
Gaas aan het werk voor de mini-onderneming
naa bijna een uur spelen is zelf de beste speler van de wereld wel een paar keer dood gegaan.Op maandag 14 januari 2002 21:40 schreef Capitol_Gee het volgende:
ja het spel is nog niet zo oud en he alle bugz enzo camp plaatsjes mischien heeft die gast het wel als een van de 1e en kan het nu al stukken beter dan kan je beginneling n00bz wel aan. ik bedoel hoe vaak ga je dood tegen iemand die een spel voor het eerst speelt??? en mischien nog een aimbot erbij dan ga je niet dood denk ik
En hij stond gewoon achter dat geweer op het dak te kanllen, terweil er 10 man op hem stonden te schieten en hij ging gewoon NIET dood.
Hoop iig dat der snel anticheat software komt... misschien dat PB voor RTCW makkelijk voor MOH:AA om te bouwen is
Tja, ze vergallen het gewoon voor iedereen.
Ik snap niet dat mensen dat nou zo leuk vinden. Heel de CS scene is verpest door dat soort gevallen.
Beste oplossing: Ga gewoon weg als er cheaters zijn. Laat ze lekker alleen, dan stoppen ze ook wel. Ga jij toch naar andere server?
Met de tijd zullen de cheats wel verdwijnen, door PB of iets anders. Dus geduld is vereist, al is dat niet makkelijk. Je zelf oplaten naaien door zo'n figuur heeft ook geen zin, vind ie alleen maar leuk.
Verwijderd
je schijnt er wel veel vanaf te weten...Op dinsdag 15 januari 2002 14:25 schreef FuTaL het volgende:
Dat hij jouw nick heeft genomen komt zeer waarschijnlijk omdat jij constant een grote bek tegen em had, en dan vraag je daarom. /quit is nog altijd een betere oplossing.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
LPB is niet een cheat, het is gewoon jou probleem dat jij het niet hebtOp dinsdag 15 januari 2002 12:50 schreef Flexx het volgende:
Cheater en LPB (Low Ping Bastard)
btw hoe kan het 2 dezelfde namen in 1 serverzijn? volgens mij kan dat niet.... dan komt er een (1) achter toch:?
of iets in die zin