Toon posts:

Abit KT7a v1.3 met Athlon XP geen boot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een XP1600+, maar met mijn Abit KT7a v1.3 wil hij niet booten. Dit kon wel gewoon op de MSI K7T Turbo, zonder bios update. Ik heb geprobeerd de nieuwste bios te flashen met mijn duron, maar op 90 % stopt hij gewoon met flashen! iedere keer.
Waar kan dit aan liggen? De file is naar mijn mening goed gedownload en extract ook prima. Ik heb hem op 2 verschillende diskettes geprobeerd, dus het ligt ook niet aan de diskette.
Iemand verder enig idee wat het zou kunnen zijn?
Ik heb trouwens versie 65 geprobeerd..

Verwijderd

denk ik toch dat je geen 1.3 hebt, maar een 1.2 of 1.1 of misschien wel een 1.0..

Verwijderd

Topicstarter
ik ben niet blind?? staat er duidelijk op!

Verwijderd

Ik heb ook een KT7A. Hoe kom ik er achter welke versie?

Verwijderd

Hmm, dit is inderdaad wel erg vreemd. Tja het enige wat ik zo snel kan verzinnen is eerst proberen of je uberhaupt wel dit bios kan flashen (ongeacht welke versie, hoewel niet te oud natuurlijk hehe).

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 12:03 schreef Koensel het volgende:
Staat op je moederbord in kleine lettertjes, ik dacht dat het ergens bij je ISA slot stond. En verder kun je het zien aan je BIOS-versie. Een 64 BIOS is bv. t/m v1.2, een 65 BIOS is voor v1.3

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

Koensel, het probleem zal ondertussen wel opgelost zijn want dat was van 14 januari.... bietju "oud" topic nutteloos kicken he...
Op woensdag 22 mei 2002 12:03 schreef Koensel het volgende:
Klopt staat tussen je ISA en je PCI slot op je motherboard gebrukt met witte letters...
en als je meer wilt weten over de KT7A dan is Paul heel goed bezig geweest...
http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Ik heb een 1.3 *D. Bedankt voor de tips.

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 12:11 schreef MRic3 het volgende:
Koensel, het probleem zal ondertussen wel opgelost zijn want dat was van 14 januari.... bietju "oud" topic nutteloos kicken he...
LOL, idd. Had het niet gezien. Tja na een klein half jaartje mag je wel verwachten dat hij het heeft opgelost.

Maar waarom maakte Koensel niet effe zelf een topic dan ? Zo'n gekke vraag is het nou ook weer niet, maar om het nu hier bij te zetten ?!? :?
Pagina: 1