HD voor de helft kwijt??

Pagina: 1
Acties:

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:30

St@m

@ Your Service

Topicstarter
mensen, ik heb een verwisselbare HD van 30gig, deze heb ik opgedeeld in een 7 partities. Gisteravond deed ie het nog gewoon goed, maar nu (ik stop hem er net in) ziet WinXP alleen nog maar de 1e partitie.....

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
is er misschien iemand die weet wat er aan de hand is misschine? of moet ik alles opnieuw gaan fdisken, wel resoluut...maja

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Verwijderd

die ene partitie..bekijk je dat vanuit computermanagement??

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
nee gewoon vanuit de verkenner

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Ik zou gewoon eens vanuit de diskmanager gaan kijken.. Misschien hebben je partities geen drive-letter meer ofzo..

Verwijderd

mensen, ik heb een verwisselbare HD van 30gig, deze heb ik opgedeeld in een 7 partities.
lol voor elke inwoner van je straat 1 ofzo? :9 back to topic : ga naar dos en doe 'fdisk /mbr' om je partities te fixen

• Twynn
Op dinsdag 15 januari 2002 14:45 schreef danokorst het volgende:
lol voor elke inwoner van je straat 1 ofzo? :9 back to topic : ga naar dos en doe 'fdisk /mbr' om je partities te fixen
Dat fixt je masterbootrecord, niet je partities..

Dan kun je nog beter met partition magic kijken hoe het met je partities staat..

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
ehm...ik zie ze wel in fdisk maar daar staan ze als non-dos....ksnap er helemaal nix van, ik denk dat ik ze maar allemaal ga verwijderen en alles maar weer opnieuw ga doen..zucht weer een hele dag naar de klote......

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoe heb je de partities daar dan op aangemaakt?
Want als het non dos partities zijn worden ze idd niet herkend.

• Twynn
Op dinsdag 15 januari 2002 15:09 schreef terw_dan het volgende:
Want als het non dos partities zijn worden ze idd niet herkend.
Dat ligt eraan.. Onder XP kun je gewoon ntfs-partities aanmaken, maar die worden met fdisk gewoon aangegeven als non-dos partities..

• Killop
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021

Killop

It never hurts to help

Bekijk maar even met Partition magic.

What are we gonna do tonight?

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
PM ziet ze ook niet :? de partities deden het altijd gewoon goed, sinds gisterochtend, toen zag geen enkel OS ze meer, ach ja ik heb alle partities alweer verwijderd nieuwe aangemaakt en nu ben ik lekker aan het installeren :r

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Succes!!!

:P

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1