computer ineens aan ???

Pagina: 1
Acties:

• tando
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06-2005
Hallo

Ik heb een probleem...
Vandaag ging sprong ineens de stroom aan van mijn computer, maar de computer starte niet echt op. alleen de ventilatoren gingen aan. Sindsdien kan ik mijn computer niet meer opstarten. de knoppen voorop mijn computer werken niet meer. achterop zit wel een knop, de hoofdschakelaar. als ik deze uit zet gaat alle stroom eraf, zet ik deze aan, dan springt de stroom op de ventilator en op het moederbord, maar de computer start niet op. er gebeurt nies. de knoppen voorop de computer werken dus niet. normaal moet de hoofdschakelaar achter op de computer aanstaan, maar dan moet de computer gewoon uit blijven. pas als je hem aanzet door op de knop op de voorkant te drukken.

dus mijn aan-uit knoppen doen het niet meer??? Is Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?? Is mijn kast kapot of zou het misschien mijn moederbord kunnen zijn???

Alvast bedankt !!
groeten

tando

Verwijderd

Gebruik de volgende keer eerst eens de search a.u.b voordat je weer zo'n
bestaande topic gaat maken.
mijn diagnose van die weinige informatie die je me verstrek is dat je mobo mischien overleden is....

klik hier voor meer info over je onderwerp

BVD })

Verwijderd

hmm....
dit komt me ehm... 'vaag' bekend voor...

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Twee woorden:

CMOS resetten

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• tando
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06-2005
bedankt voor je reaktie,

kun je me misschien vertellen hoe ik het cmos kan resetten bij een asus a7v133 mobo, of waar ik het misschien kan vinden?

bedankt

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Op maandag 14 januari 2002 21:29 schreef tando het volgende:
bedankt voor je reaktie,

kun je me misschien vertellen hoe ik het cmos kan resetten bij een asus a7v133 mobo, of waar ik het misschien kan vinden?

bedankt
Daar zul je een handleiding voor moeten vinden op de ASUS site bv.
De basis is meestal of batterij er uit, of een jumper erop/eraf en dan even de stroom erop en of soms zelf een combi van beide.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

[behulpzaam modus]
De topicstarter heeft naast deze topic nog 2 andere gestart in de waan dat deze niet meer wordt gelezen.. Ik post ze hier ook ff, want daar staat ook wat info in:

[topic=389720]
[topic=390468]

;)
[/behulpzaam modus]

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Zet de schakelaar uit aan de achterzijde.
Trek Voedingssnoer er uit.
Maak met behulp van een schroevendraaier of zo even contact tussen de pennen achterin de voeding.

Weet niet zeker of dit gaat werken maar soms werkt het.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

Pagina: 1