Toon posts:

Nedstat en cjb...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb op mijn site een teller staan. Mijn site word geredirect door cjb.net en ik moest in de code een 0 in een 1 veranderen. Dat werkt nu wel allemaal, maar bij 'hoe' van mijn teller staat alleen maar de link van mijn site zelf... de teller staat in een iframe.

Ik heb met zoeken gezocht, maar daar vond ik niet echt een goed antwoord.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een oplossing?

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 14:07 schreef gratiscentjes het volgende:
Niemand een oplossing?
Ik begrijp echt gewoon helemaal niks van wat je daar allemaal zegt. Volgens mij maakt het nix uit. Als je je site url wil veranderen naar die van CJB moet je gewoon ff inloggen bij nedstat en hopsa verander je de url.

:?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 14:17 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Ik begrijp echt gewoon helemaal niks van wat je daar allemaal zegt. Volgens mij maakt het nix uit. Als je je site url wil veranderen naar die van CJB moet je gewoon ff inloggen bij nedstat en hopsa verander je de url.

:?
Sorry ik ga proberen wat duidelijker te zijn.

Ik heb een site. De site werkt met een iframe en binnen die iframe zitten weer frames.

Er is een frame waar de inhoud komt de staan.
In dat frame staat op de home-pagina een teller van nedstat onderaan.

Mijn site host ik bij protagonist. Maar ik link hem door met een cjb adres.

Als ik een redirect gebruikte moest ik van nedstat in de code een 0 in een 1 veranderen. Dat heb ik gedaan.

In het onderdeel 'hoe' van de teller kun je zien vanaf welke pagina mensen op je site zijn gekomen.

Daar zou bijvoorbeeld www . geldsurf . startkabel . nl kunnen staan.

Maar het gekke is dat er bij mij alleen maar de link staat van index2.html (dit is het adres van wat binnen het iframe zit).

Nou is mijn vraag of iemand weet hoe dit komt en wat ik eraan kan doen. Werkt nedstat niet als er met frames gewerkt word op een site ofzo ??

Alvast bedankt,

Daniël

• wilbert
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:53
Zet je teller en je frameset op cjb.net, laad vervolgens de frames van de url waar je pagina's staan..