Toon posts:

[CM] LCD schakelaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik mijn lcd ook gewoon langs een schakelaar proppen dat ik hem aan en uit kan zetten?
het is een hd47780
en eventueel wat voor schakelaar en waar hij moet komen?
Het is de winamp aansluiting voor zover ik weet

Verwijderd

gewoon de stroom eraf :?

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:37

chromeeh

the Gnome

JupZ, gewoon ff een switch tussen je PSU en je LCD drukken :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Moet kunnen. Character based LCDs hebben toch geen powersequencing oid? Dan kan het gewoon.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hebben die dingen geen power-up-reset nodig? Dacht dat ik zoiets gelezen had in een ander topic... (misschien mas wat dan geen character-based, maar goed)...

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 20:09 schreef Osiris_NL het volgende:
Hebben die dingen geen power-up-reset nodig? Dacht dat ik zoiets gelezen had in een ander topic... (misschien mas wat dan geen character-based, maar goed)...
Dat is makkelijk te maken mocht het nodig zijn :) Een weerstand en een condensator, dat is alles.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 20:12 schreef Zotty het volgende:

[..]

Dat is makkelijk te maken mocht het nodig zijn :) Een weerstand en een condensator, dat is alles.
Dat weet ik, maar ik weet dus niet, of het ook met deze LCD's nodig is... Gewoon proberen en als het niet lukt, kun je altijd nog een on-power-up-reset er tussen douwen...

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
gewoon een schakelaartje ertussen proppen. Doet het perfect heb het al geprobeerd :).

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 19:58
Als je wilt dat de TEXT ook blijft bestaan dan kan je niet de voeding eraf gooien, dan start ie blank weer op. Zet dan gewoon de backligt uit en het contrast op 0 :) werkt erg goed.
Pagina: 1