Toon posts:

Teller inbouwen in flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kun je een teller zoals van http://www.Nedstat.nl inbouwen in een flash pagina'tje zoals http://www.musiccenter.tk ?

De teller moet wel IN de pagina vallen....

Verwijderd

hmmm lekker vaag, snap nix van je vraag. Op die site is nix te zien, leg eens beter uit,.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 19:38 schreef Necromancy het volgende:
hmmm lekker vaag, snap nix van je vraag. Op die site is nix te zien, leg eens beter uit,.
Niks te zien :?

Er staat toch echt een "Soon here will be blablabla" pagina....

Verwijderd

een swf je, en een javascript error,

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:00

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

hmzz,
mijn simpelste truuk is dit:
los nedstat logo in flash bakken en linken naar jouw code.
dan de echte nedstat code in een div knallen en op hidden zetten...

t.

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Dat kan idd zo....vraag blijft, wat verwacht je van een GRATIS service?
Wat jij nu vraagt is een vraag waar al vaak een slotje voor is gekomen; als je geen nedstat ico op je site wil, moet je maar gewoon sitestat, de betaalde service van nedstat nemen.

Overigens levert nedstat bij sitestat wel een flash componentje, waarmee je zelfs clickthroughs kan meten.

My 2cents....ik ga je dus niet helpen, dat zou oneerlijk zijn tegen de html'ers die hier een slotje voor krijgen.

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 20:44 schreef B-Top het volgende:
als je geen nedstat ico op je site wil, moet je maar gewoon sitestat, de betaalde service van nedstat nemen.

Overigens levert nedstat bij sitestat wel een flash componentje, waarmee je zelfs clickthroughs kan meten.
Heb enkele nedstat pro accounts, betaalde versie dus, en die kan nog geen clickthroughs meten in flash. Alleen de hele grote broer, (sitestat) kan dat op dit moment. Over een 'onbekende' tijd komt het ook in nedstat pro (die EUR 142.50 kost)

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 21:15 schreef Necromancy het volgende:

[..]

Heb enkele nedstat pro accounts, betaalde versie dus, en die kan nog geen clickthroughs meten in flash. Alleen de hele grote broer, (sitestat) kan dat op dit moment. Over een 'onbekende' tijd komt het ook in nedstat pro (die EUR 142.50 kost)
Erm...owhh...ik heb geen ervaring met nedstat pro....wel met sitestat :)

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 14 januari 2002 21:15 schreef Necromancy het volgende:

[..]

Die clickthrough rate die Sitestat levert is trouwens redelijk snel zelf te maken. Ikzelf vind die statjes niet zo interesant, maar onze projectmanagers geilen er echt op...elke week krijgen we ze weer trouw via email binnen...

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 00:53 schreef oh,when? het volgende:

[..]

Die clickthrough rate die Sitestat levert is trouwens redelijk snel zelf te maken. Ikzelf vind die statjes niet zo interesant, maar onze projectmanagers geilen er echt op...elke week krijgen we ze weer trouw via email binnen...
Het is idd makkelijk zelf te maken, maar in het kader van een topicstarter die alleen maar afwil van een nedstat icoon op zijn site(is dat zo?), weiger ik dienst :)

Verwijderd

Overigens lijkt het me voor topicstarter verstandig om die tweede link (musinogwat) weg te halen......ligt nogal gevoelig..

• El Reino
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2024
...eigen teller bouwen in php.... :)
Pagina: 1