Arrived anxious, left bored
Mmm, misschien past deze topic trouwens beter in Sofware Algemeen. Kan iemand em effe verplaatsen.
schaam schaam
schaam schaam
Al eens geprobeerd in Outlook Express naar 'tools' ---> 'options' te gaan en in het General tabblad 'Automatically log on to Windows Messenger' het vinkje weg te halen? Misschien dat het helpt.
Nee, dat helpt ook niet. Vindt het erg raar. Messenger is afgesloten, start Outlook op en die werkt dan gewoon en dan is Messenger dus wel aan. Staat Messenger al aan als ik Outlook opstart dan werkt het dus NIET
dus hij probeert twee keer in te loggen op de messenger. misschien kan je proberen de nieuwste messenger te downloaden? en er overheen te installeren.Op maandag 14 januari 2002 20:04 schreef PuCK het volgende:
Nee, dat helpt ook niet. Vindt het erg raar. Messenger is afgesloten, start Outlook op en die werkt dan gewoon en dan is Messenger dus wel aan. Staat Messenger al aan als ik Outlook opstart dan werkt het dus NIET
Human Bobby
Heb nu dus Messenger 4.6 Outlook werkt nog steeds niet. Het lijkt erop alsof Outlook verkeerd afsluit want dat krijg ik iedere keer te zien als ik hem opstart (in zo'n mailtje weet je wel), als ik messenger uit heb uiteraard.
Niemand weet hier een oplossing voor. Is er ook niemand die weet hoe ik Outlook opnieuw kan installeren?
Niemand? Mag ik lekker alles formateren en opnieuw installeren. Jippie
chkdsk /f
gedaan?
misschien zit er een fout in de outlook directories?
gedaan?
misschien zit er een fout in de outlook directories?
Human Bobby
Neehoor, geen problemen gevonden. Ach het werd toch al tijd om me computer op te schonen, dus ik formateer de bende wel effe en doe een clean install.
Pagina: 1