ik kan een Psion Revo kopen met docking e.d. voor 50 euro is dat duur ? en zou ik er mee kunnen telneten of ssh-en ??
Voor vijftig euro is dat zeker niet duur! Is een erg handig apparaat (wel groot). Ik zou eens bij tucows kijken voor epoc software. Het geheugen is ca 8mb.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Heh.. als jij em niet wilt, dan koop ik em wel van je 
Revo is een handig apperaatje. Draait op Symbian Epoc, waar op veel plekken software voor te downen is
Revo heeft 8MB
Revo plus heeft 16 MB
Ik zou zeggen gewoon doen.. bevalt ie niet, kom je langs en koop ik em voor 50 euro over
Revo is een handig apperaatje. Draait op Symbian Epoc, waar op veel plekken software voor te downen is
Revo heeft 8MB
Revo plus heeft 16 MB
Ik zou zeggen gewoon doen.. bevalt ie niet, kom je langs en koop ik em voor 50 euro over
Kweenie of je kan telnetten. Er bestaat wel een Citrix ICA Client.
Verwijderd
groot???Op maandag 14 januari 2002 19:33 schreef sigma01 het volgende:
Voor vijftig euro is dat zeker niet duur! Is een erg handig apparaat (wel groot). Ik zou eens bij tucows kijken voor epoc software. Het geheugen is ca 8mb.
Voor € 50,- altijd kopen, desnoods voor het dubbele door verkopen...
Orginele verkoopprijs was &euro 375 ongeveer dus is dit goedkoop, kijk echter wel of het schanier tussen keyboard en scherm nog goed is. (zwakste punt van psion)
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
kijk echter niet alleen naar de prijs, maar ook of je er echt wat mee wilt gaan doen, het zou zonde zijn om zo'n ding in het stof te laten verstoffen
maar aan de andere kant, je zal m altijd vrij snel wel kunnen verkopen
maar aan de andere kant, je zal m altijd vrij snel wel kunnen verkopen
Pagina: 1