Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Je moet een java.awt.event.WindowFocusListener hebben
.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Tja zou wel makkelijk wezen. Maar die is er dus niet. En ik heb geen zin om hem zelf te gaan schrijvenOp maandag 14 januari 2002 18:22 schreef mbravenboer het volgende:
Je moet een java.awt.event.WindowFocusListener hebben.
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
En er bestaat niet zoiets als java.awt.event.WindowListener ??
Of javax.swing.event.WindowListener
Of javax.swing.event.WindowListener
Hahadrice: Tja zou wel makkelijk wezen. Maar die is er dus niet. En ik heb geen zin om hem zelf te gaan schrijven
Als je niet vast zit aan een eerdere versie zou ik dus gewoon even upgraden en dus wel de nieuwe gebruiken. Zie:
http://java.sun.com/j2se/1.4/docs/api/java/awt/event/WindowFocusListener.html
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Eventueel kan je in een oudere versie misschien ook iets met dit doen:
In WindowListener:
In WindowListener:
public void windowActivated(WindowEvent e)
Invoked when the Window is set to be the active Window. Only a Frame or a Dialog can be the active Window. The native windowing system may denote the active Window or its children with special decorations, such as a highlighted title bar. The active Window is always either the focused Window, or the first Frame or Dialog that is an owner of the focused Window.
Ja natuurlijk..werkt perfect.Op maandag 14 januari 2002 19:21 schreef mbravenboer het volgende:
Eventueel kan je in een oudere versie misschien ook iets met dit doen:
In WindowListener:
[..]
Bedankt man
Pagina: 1