Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MSN/ICQ/whatever* down

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=380184/1/25]
[topic=380205/1/25]

Moet dat nou? 90% van de reply's gaat toch nergens over, en echt boeiend is het niet.

"hier ook niet"
"nee hier ook niet"
"hij doet het niet"
  • [sub]* haal door wat niet van toepassing is[/sub]

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
:X
[edit] Wel moeilijk om in de active topics het verschil tussen LA en HK te zien, blijkbaar :D
Delete this reply

Verwijderd

Goh, is hotmail down?

Even kijken......

Hier ook! >:)

• The Legend
  • Laatst online: 16:52

The Legend

*Plop*

Hij doet het idd niet :+ ;)

Het is toch hetzelfde als met de topics nadat GoT er weer 5 seconden uitlag :?

Ik ben toch malle pietje niet!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 15:55 ]

• Garfield|IA
  • Niet online
Gewoon 1 topic openhouden in IT, als het probleem is opgelost meteen dicht gooien.
Je kan ze wel dicht doen maar dan heb je 5 minuten later weer gasten die een nieuw topic erover openen, je blijft dus bezig.

Het gaat idd nergens over, maar het is wel handig als zo'n topic loopt want anderen kunnen dan zien wat er aan de hand is, een MSN/hotmail storing in dit geval.

Zo ervaar ik het in iedergeval :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Wat?? hotmail down?

Hier ook :+

like i care :P

Gebruik hotmail toch niet meer.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

goh wat erg. :*

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn iig geen techposts, dus het hoort imho sowieso niet in een tech-forum thuis.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

En daar moet jij een topic voor openen :?

90% van de replies in dit topic gaat ook nergens over...

deze reply hoort bij de 10% :P

• Garfield|IA
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 17:59 schreef Cheatah het volgende:
Het zijn iig geen techposts, dus het hoort imho sowieso niet in een tech-forum thuis.
Is idd zo, misschien zitten er een paar nuttige antwoorden tussen maar de meeste antwoorden zijn idd een beetje onzin.
Misschien later moven naar de Huiskamer :? >:)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Kan MS geen meeltje sturen naar mijn hotmail-account met hun verwachtte downtimes?

• Garfield|IA
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 18:06 schreef ecteinascidin het volgende:
Kan MS geen meeltje sturen naar mijn hotmail-account met hun verwachtte downtimes?
Maar ook hotmail is nu down :P

Edit, nu niet meer. MSN werkt ook weer :Y)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 15:55 ]

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

mmm, vervelend. :(

Ik wil graag vantevoren op de hoogte worden gebracht van onverwachte downtimes.

Probleem is overigens opgelost: hotmail werkt weer.

[grom, slechts 5 nieuwe spammeeltjes :r]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 18:08 schreef Devil_2000 het volgende:

Maar ook hotmail is nu down :P

Edit, nu niet meer. MSN werkt ook weer :Y)
:( Aaargh wie heeft besloten dat dit topic #3453425 was, waar men van minuut tot minuut op de hoogte gehouden wordt van de downtime? ;)

Maar dit bedoelde ik dus. Deze topics zijn _nogal_ overbodig, en maar korte tijd van nut. En dus eigenlijk niet iets wat op een forum hoort. Anderen hebben hier later helemaal niks aan.
Tenzij een paar statistici later de downtime van MSN willen berekenen natuurlijk :Y)

[edit]
Klopt m'n zin nu :?

• Garfield|IA
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 18:13 schreef Cheatah het volgende:

[..]

:( Aaargh wie heeft besloten dat dit topic #3453425 was, waar men van minuut tot minuut op de hoogte gehouden wordt van de downtime? ;)
Ik was het niet :o :X :+
Maar dit bedoelde ik dus. Deze topics zijn _nogal_ overbodig, en maar korte tijd van nut. En dus eigenlijk niet iets wat op een forum hoort. Anderen hebben hier later helemaal niks aan.
Nou anderen hebben hier wel wat aan volgens mij, want nogmaals als je MSN/ICQ/Hotmail niet werkt dan wil je weten of het probleem bij jouw ligt of ergens anders.
Dit is volgens mij wel een simpele manier om te zien of er meer mensen last van hebben.
Tenzij een paar statistici later de downtime van MSN willen berekenen natuurlijk :Y)
Ik in iedergeval niet :)

Naja, van mij mogen dit soort dingen wel. als er echt een postrace gaande is dan move je dat ding gewoon met slot en al naar de Huiskamer ;)

Maar goed ik ben niet de baas hier [wie zei hier gelukkig niet ? :( :o] dus Sjonnie moet maar zeggen wat hij ervan vindt, of iemand anders.
[edit]
Klopt m'n zin nu
Volgens mij wel :7

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 18:22 schreef Devil_2000 het volgende:
Nou anderen hebben hier wel wat aan volgens mij, want nogmaals als je MSN/ICQ/Hotmail niet werkt dan wil je weten of het probleem bij jouw ligt of ergens anders.
Dit is volgens mij wel een simpele manier om te zien of er meer mensen last van hebben.
Ja ok, maar het nut van het topic is maar van héél korte duur. En niet echt een discussie waard imho. Na 10 reply's weet je het wel.

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 18:13 schreef Cheatah het volgende:

[..]

:o :D
Dacht in de gauwigheid ff dat mijn ICQ numemr daar stond :D
[edit]
Klopt m'n zin nu :?
Euh jah, geloof 't wel

Maareuh, ik vind het ook nogal nutteloos jah, dat soort topics, 'k had al een Su-tje gepost. :)
Pagina: 1