"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Volgens mij moet je dat gewoon precies zo doen als files droppen.
Nog code nodig daarvoor?
Nog code nodig daarvoor?
Siditamentis astuentis pactum.
Misschien, ik wil het wel proberen hoor.
Kun je het zelf niet testen?
Jij hebt toch een probleem.. test het zelfOp maandag 14 januari 2002 20:08 schreef jelmervos het volgende:
Misschien, ik wil het wel proberen hoor.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
De componenten van Anders Melander zijn goed. Maar dat wou je niet of wel 
Je kunt iig in de code van hem kijken...
Moet ik wel de code hebben.Op maandag 14 januari 2002 20:16 schreef Creepy het volgende:
[..]
Jij hebt toch een probleem.. test het zelf
Ik ken die site, en ze zijn vast goed. Maar ik zoek eigenlijk alleen de code om URL te kunnen laten droppen in mijn app, en niet al die extra's. Gewoon simpel. Of vraag ik nu teveel?Op maandag 14 januari 2002 21:27 schreef DiFool het volgende:
De componenten van Anders Melander zijn goed. Maar dat wou je niet of wel
Verwijderd
Drag-droppen tussen verschillende apps lukt denk ik alleen mbv de interfaces van microsoft, dus de IDropSource, IDropTarget etc.
Dit kun je natuurlijk nog een keer zelf implementeren, maar dan zit je dubbel werk te doen.
Kijk iig s in de source van Melander.
Dit kun je natuurlijk nog een keer zelf implementeren, maar dan zit je dubbel werk te doen.
Zal ik doen, maar meestal als ik in andersmans source ga zitten kijken snap ik er geen bal van. Maar ik zal denk ik wel moeten.Op maandag 14 januari 2002 23:35 schreef DiFool het volgende:
[..]
Pagina: 1