Toon posts:

op zoek naar leuke kleine speakers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben op zoek naar van die kleine portable speakers, die ik kan aansluiten op m'n portable mp3/cd speler.
Iemand een tip. De prijsklasse mag tussen de 200 en 400 gulden inliggen.
p.s. zijn dat soort speakers ook evt op je pc aan te sluiten ?

Verwijderd

Beetje megapool ofzo heb wel van die sony speakers waar je batterijen enzo in kan doen en die kan je ook op je pc gebruiken.. kosten nie eens zoveel geloof ik

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

euh dat zijn dezelfde speakers als van ej pc, dus gewoon bij een pc zaak kijken, sommige hebben alleen een stopcontact nodig.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-02 09:04

JT

VETAK y0

Zonder of met vaste stroomvoorziening ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik zit niet echt op v/d speakers met bass reflex toestanden en zo; want ik wil ze ook nog wel eens meenemen op vakantie.
Heb al op de sony site gekeken; zit inderdaad zo te zien wel wat aardigs tussen (het moet toch lekker klinken, maar toch ook wel 'draagbaar' zijn.

En met adapter, want dan kan ik die dingen ook nog op m'n slaapkamer of zo gebruiken.

• phoxetis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09-2025
koop een setje van die 12volt sloeber-dingen waarvan op de voorkant staat: SUPERWATT! GEWELDIG! 400 WATT PMPO!!

dan heb je iets van 5 watt speakers te pakken, da's wel een leuk geluidje voor f.100 ofzoiets. anders een losse autoradioversterker en een hobby-accu, da's veel stoerder :)

grz e

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 18:41 schreef phoxetis het volgende:
koop een setje van die 12volt sloeber-dingen waarvan op de voorkant staat: SUPERWATT! GEWELDIG! 400 WATT PMPO!!

dan heb je iets van 5 watt speakers te pakken, da's wel een leuk geluidje voor f.100 ofzoiets. anders een losse autoradioversterker en een hobby-accu, da's veel stoerder :)

grz e
En dan krantenbezorgers fietstassen met een paar huiskamer speakers :+ die goeie ouwe tijd :P

Verwijderd

KEF HTS2001

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-02 09:04

JT

VETAK y0

Labtec Spin serie.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1