Gratis forum op eigen server.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
OzBoz vond dit topic te oud om open te blijven: [topic=69994] (Mij een raadsel waarom oude topics niet mogen openblijven, ik gebruik tenminste de search, maargoed...)

Maar mijn vraag was nog niet beantwoord. Ik ben op zoek naar een gratis forum dat ik op een EIGEN server kan draaien. (Zodattie dus niet traag wordt als ik dat niet wil :)) Maar ik wil wel de stabielste, en het liefst met een berg mogelijkheden, die ik geheel zelf kan modificeren.

@home zet ik wel uit mn hoofd. (Toch dank voor dát antwoord ;)) Maar ik kan ook wel aan een PHP ondersteunende server komen. :+

Iemand een suggestie?

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Argumenten graag... :+

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:22

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

als je nou even een jaartje wacht heb ik er nog wel een voor je, voor maar... €2500? :) make it kid, or else... www.hotscripts.com

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Dat slot was meer omdat de vraag elke week langs komt.. meer wat voor P&W ook, forums. Doe eerst wat research in bv P&W, kijk naar de mogelijkheden bij @Home (lees: geen) en zoek een passende oplossing. Maar stel de vraag dus niet.

www.ikonboard.com is inderdaad een leuke, maar @home ondersteunt volgens mij ook geen CGI dingetjes. Dus zorg voor een host die wat ondersteunt of laat het hosten met banners etc, ezboard.com ofzo.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.