Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Verwijderd
ipv doe verwende mannetjes die al met een vette adsl verbinding zitten.
sorry hoor, ik heb ook sinds 2 maanden geleden op MIJN ADSL advanced moeten wachten, en al die tijd daarvoor heb ik ook GELEDEN onder de monopoly van casema, terwijl er toen al mensen waren die voor de zelfde prijs een 10mbit verbinding hadden, en nu heb ik eindelijk ADSL advanced, is dat NOG maar 1mbit down en 0,25mbit upstreamOp maandag 14 januari 2002 17:23 schreef Irons het volgende:
anders weet ik wat leuks, dan gaan we stemmen voor mensen die ECHT breedband nodig hebben zoals mensen die nix anders kunnen kiezen dan casema basic....
ipv doe verwende mannetjes die al met een vette adsl verbinding zitten.
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Verwijderd
Met een verhoging van 128/256 KB ben ik ook al tevreden.
yeahOp maandag 14 januari 2002 17:34 schreef Devil_2000 het volgende:
Gedaan al een paar uur geleden, het is misschien niet haalbaar maar je kan het proberen toch ..... ?
Met een verhoging van 128/256 KB ben ik ook al tevreden.
ik ook gedaan
ik was al blij dat de upstream verhoogt werdt, en als de downstream ook iets hoger kan ben ik ook al tevreden
kpn kennende zal het wel niets uithalen maar ja je weet nooit
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
(wat trouwens al meerdere mensen hebben gezegd)
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Verwijderd
Dus zal de OPTA waarschijnlijk roepen dat de groothandelsprijzen voor de concurenten ook om laag moet of dat de basic versie duurder moet.....
Wat denken jullie..?
Die al veel meer brieven opgeleverd heeft!
zo'n 3500 mails... Voordat die Mxstreamgg kwam!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Meer up of meer downstream.
Mijnheer HCC vind namelijk een upstreamverhoging een wassen neus, daarbij praat ie over de 5 euro prijsverhoging of dat het tonnen zijn..
ikke downstreamOp maandag 14 januari 2002 19:26 schreef CheS het volgende:
Meer up of meer downstream.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Misschien doen ze het nog echt!
Hebben zo zometeen geld genoeg voor als ze alle emailadressen van de 'betogers' verkopen
Verwijderd
Waarom een hogere upstream?, het is wel lekker dat de upload omhoog is gegaan maar van mij hoeft de upload niet nog hoger.Op maandag 14 januari 2002 19:05 schreef DSmarty het volgende:
Voor een nog hogere upstream wil ik wel mailen
Downstream is imo veel belangrijker, misschien als je een site host heb je veel aan een hogere upload maar voor "normaal" gebruik is downstream [veel] belangrijker.
Verwijderd
Ze geven je eerst een hand, maar nemen vervolgens weer een vinger terug.Op maandag 14 januari 2002 19:38 schreef FoRzA het volgende:
KPN geeft een vinger, jullie willen de hele hand.
Schaam je !
Nu willen ze daar een extra hand voor...
Verwijderd
Je hebt zelf toch voor die barbaarse snelheden gekozenOp maandag 14 januari 2002 19:44 schreef eborn het volgende:
KPN geeft helemaal niets. KPN geeft iets wat we al lang hadden moeten hebben, want die 64kbit/s was gewoon barbaars! Alle andere providers hadden al het dubbele! En nu zelfs 256kbit/s. Deze verhoging had al veel eerder moeten plaatsvinden. En nu duurt het zelfs nog een paar maanden! Echt belachelijk!
Verwijderd
Op maandag 14 januari 2002 19:31 schreef Blackwater het volgende:
Is wel aardig van jullie!
Misschien doen ze het nog echt!
Hebben zo zometeen geld genoeg voor als ze alle emailadressen van de 'betogers' verkopen
Laat me raden... Jij woont in A'dam, hebt 30 ADSL providers, 3 kabelboeren en nog 's 4 schotels waarmee je gratis kunt download? Nou, ikke dus niet. En ik ben hardstikke blij met mijn ADSL, prima snelheid. Maar die upstream was gewoon al te laag. En dan heb ik liever een langzame upstream dan GEEN upstream.Op maandag 14 januari 2002 19:45 schreef FoRzA het volgende:
[..]
Je hebt zelf toch voor die barbaarse snelheden gekozen
Verwijderd
Niet iedereen heeft kabel of de keuze uit een andere ADSL provider.Op maandag 14 januari 2002 19:45 schreef FoRzA het volgende:
[..]
Je hebt zelf toch voor die barbaarse snelheden gekozen
De upstream is iets waar mensen al tijden niet over te spreken zijn, en toen vervolgens de prijs omhoog ging en de upload werd in eerste instantie niet verhoogd [pas na de mails] viel dit terecht bij veel mensen in het verkeerde keelgat.
Verwijderd
Als je voor Mxstream kiest dan weet je dus dat die upload snelheid, shit is.. , ok als je niks anders kan nemen dan heb je pech,je zou het met KPN moeten doen, en ja als die kneuzen de prijs gaan verhogen dan is het wel belachelijk..Op maandag 14 januari 2002 19:50 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft kabel of de keuze uit een andere ADSL provider.
De upstream is iets waar mensen al tijden niet over te spreken zijn, en toen vervolgens de prijs omhoog ging en de upload werd in eerste instantie niet verhoogd [pas na de mails] viel dit terecht bij veel mensen in het verkeerde keelgat.
Maar goed om nu 256 kbit upload te gaan verwachten is wel erg
Nee, 256 kbit/s zou natuurlijk niemand willen, want dan gaan alle zielige Chello abonnees huilen, omdat ze niet meer kunnen zeggen dat ze de snelste upstream hebbenOp maandag 14 januari 2002 19:56 schreef FoRzA het volgende:
[..]
Als je voor Mxstream kiest dan weet je dus dat die upload snelheid, shit is.. , ok als je niks anders kan nemen dan heb je pech,je zou het met KPN moeten doen, en ja als die kneuzen de prijs gaan verhogen dan is het wel belachelijk..
Maar goed om nu 256 kbit upload te gaan verwachten is wel ergslaat nergens op
Maar ik hoef ook niet persé 256kbit/s, maar alles is meegenomen toch? En ik heb niet het idee dat KPN zich ook maar één fluit aantrekt van al het gezeur, dit stond allemaal al lang op de planning.
Verwijderd
Dat weet je dan ook, nogmaals als dan een prijsverhoging wordt doorgevoerd zonder dat de consument er snelheid voor terug krijgt dan is dat gewoon triest.Op maandag 14 januari 2002 19:56 schreef FoRzA het volgende:
[..]
Als je voor Mxstream kiest dan weet je dus dat die upload snelheid, shit is.. , ok als je niks anders kan nemen dan heb je pech,je zou het met KPN moeten doen, en ja als die kneuzen de prijs gaan verhogen dan is het wel belachelijk..
Maar goed om nu 256 kbit upload te gaan verwachten is wel ergslaat nergens op
Ik heb niet zoveel belang bij 256 kb upload, downstream is veel belangrijker.
Die kans acht ik erg groot, mocht KPN inderdaad van plan zijn de download een heel stuk te verhogen. En aangezien ik er niets van geloof dat de KPN dan de groothandelsprijzen omlaag zal gooien, zal de prijs stijgen. En daar zijn de mensen het dan weer niet mee eens, etc.Op maandag 14 januari 2002 19:03 schreef CheS het volgende:
Dus zal de OPTA waarschijnlijk roepen dat de groothandelsprijzen voor de concurenten ook om laag moet of dat de basic versie duurder moet.....
Wat denken jullie..?
Ik weet niet hoe snel de ADSL verbindingen nu precies zijn, op kantoor hebben we de snelle mxstream, en halen regelmatig 100+kb/s maar ik weet niet hoe dat met de rest zit. Als ik nu naar mezelf kijk, Chello (nog wel, 29 jan. Cistron
Exact expert nodig?