Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
als het goed is zitten aan die voetjes 2 beugeltjes die je opzij kan klikken en dan je pros er uit kan trekken
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
er zit wel zoiets erop, maar als ik eraan ga trekken gaat het hele voetje van de bodem bewegen.. dus er zit geen beweging in..Op maandag 14 januari 2002 16:40 schreef MokerHamer het volgende:
als het goed is zitten aan die voetjes 2 beugeltjes die je opzij kan klikken en dan je pros er uit kan trekken
dan kan je denk ik wel de 3 boutjes waarmee hij vast zit uitboren en dan los halen
en daarna vrolijk met je nieuwe proc weer vast zetten
ik neem aan dat je een nieuwe Proc hebt anders zou ik het lekker laten zitte
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
ik heb die processor nodig, shit joh, weet niemand hoe je het eruit moet halen??Op maandag 14 januari 2002 16:46 schreef MokerHamer het volgende:
dan kan je denk ik wel de 3 boutjes waarmee hij vast zit uitboren en dan los halen
Verwijderd
Aan de zijkant op die zwarte dingetjes aan de zijkant kan je twee dingetjes opzij klikken en dan je processor eruit trekken (kan wat kracht voor nodig zijn).
Suc6
Suc6
Verwijderd
je kan de schroefjes waarmee dat zwarte ding(weet de naam ff nie ben nog al vergeet achtig
) vast zit er van af schroeven en dan kan je gewoon dat ding met cpu en die pootjes en al er af halen
er zijn wel schoevachtig dingen erop, maar ze hebben geen profiel, je kan niet met een schoevendraaier eraan draaien.Op maandag 14 januari 2002 17:56 schreef mrneo911nl het volgende:
je kan de schroefjes waarmee dat zwarte ding(weet de naam ff nie ben nog al vergeet achtig) vast zit er van af schroeven en dan kan je gewoon dat ding met cpu en die pootjes en al er af halen
Verwijderd
ow:S hhmmzz... kan je ze niet gewoon indrukken en dan gewoon er af trekken er is inderdaaad meestal wat kracht voor nodig
wat bedoel je eigenlijk met indrukken?Op maandag 14 januari 2002 18:14 schreef mrneo911nl het volgende:
ow:S hhmmzz... kan je ze niet gewoon indrukken en dan gewoon er af trekken er is inderdaaad meestal wat kracht voor nodig
Verwijderd
die twee dingetjes die boven op dat slot zitten die klipjes
die moet je indrukken en dan kun je die cpu er uit trekken kost meestal ook wa kracht...
die moet je indrukken en dan kun je die cpu er uit trekken kost meestal ook wa kracht...
HEY het is me gelukt he, maar wel met pijn gek, mijn duim en mijn midelvinger doet nu pijn..
maar weetje hoe ik hem eruit heb gehaald, nou ik ging z'n beugeltje heel hard duwen met mijn linkerduim en met mijn rechterhand trok ik hem eruit, en iets kwam tegen mijn midelvinger en je ziet nou een bloedvlekje, maar schijt hij is er tenminste eruit

IEdereen bedankt he!
maar weetje hoe ik hem eruit heb gehaald, nou ik ging z'n beugeltje heel hard duwen met mijn linkerduim en met mijn rechterhand trok ik hem eruit, en iets kwam tegen mijn midelvinger en je ziet nou een bloedvlekje, maar schijt hij is er tenminste eruit
IEdereen bedankt he!
Pagina: 1