Toon posts:

Ik kan wel internetten, maar niet downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak gebruik van Windows 98SE, Internet Explorer 5.0.
Ik heb een Plus-abonnement op ADSL Mx-stream, met 3 andere users op 1 aansluiting via een speciale Broadband Router.
Ik kan wel normaal internetten, maar niet downloaden :( Dan krijg ik de melding:

Fout bij zoeken van de objecthandler.
Er is geen viewer beschikbaar voor het type object dat u probeert te openen.

Hoe dien ik dit op te lossen?

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:56

vooghel

Cunning linguist

Het lijkt me dat het bestand dat je wil downloaden niet aan een bepaald programma is gekoppeld. Als je er gewoon op klikt zal IE denken dat je het wilt openen i.p.v. downloaden. Rechtermuisklik op de link en dan "Save target as" (Doel opslaan als) zou moeten werken. En anders bij Explorer (Verkenner)--> Extra (?) --> Folder Otions --> File types en dat het filetype wat je wil downloaden zoeken, Advanced (Geavanceerd) klikken en het vinkje bij Confirm... (Bevestigen...) aanzetten.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan sowieso helemaal NIETS downloaden... onafhankelijk van het bestandsoort.
Als ik de "Save as..." pop-up zou moeten krijgen, krijg ik dus die foutmelding. :'(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je kan wel downloaden als je met 'internetten' browsen bedoelt (of bedoel je telnet? gopher?). Er komen wel bestanden binnen, het lijkt er op dat je IE gaar is (of als je pech hebt W98 zelf).

Update je IE eens - 5.0 is uberhaupt niet de meest stabiele.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb via het netwerk IE 6.0 downgeload en geinstalleerd.
So far so good! Doet het nu wel... dank je

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:51

Wildfire

Joy to the world!

Had je toevallig QuickTime geïnstalleerd? Die zorge vroeger bij mij ook voor problemen... toen kreeg ik ook geen venstertje meer met openen/opslaan...

Afijn, je hebt nu IE6 en alles lijkt lekker te werken. Houden zo!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1