Toon posts:

Gamepad gekocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een Thrustmaster FireStorm Dual Power Gamepad gekocht met Force feedback en alles, Ik wilde gewoon een controller ala playstation voor race spellen etc.
Maar dat ding werkt voor geen meter Hellup, enig advies?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Wordt ie gedetecteerd in Windows? Zo nee, dan had je um beter in WOS of HA kunnen zetten.

Of wordt ie wel gedetecteerd in Windhoos alleen kan je um niet in spellen gebruiken?

Wat meer info plzz.

There is no magic.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

mja wat werkt er nie? :?

Verwijderd

Topicstarter
Ok hij wordt gedetecteerd en werkt prima in control panel etc. DirectX ziet hem etc. Er zit ook een progje bij om keyboard mapping te doen en mouse mapping zodat je met die gamepad je toetsenbord kan emuleren. Het enige is dat spellen hem niet zien, vanzelf dan. Ik neem het voorbeeld Ik heb Colin McRae 2.0 en ik wil hem graag met force feedback spelen en met die analoge duimdingetjes, maar CMR2 ziet hem dus neit als controller en als ik dat Keyboard map progje gebruik doet hij het ook voor geen meter, hij reageerd wel maar niet goed. Ik heb de laatste updates van dat map progje gedownload etc. maar helpt nix. Heb zelfs voor de grap maar Rayman2 gekocht voor een tientje ofzo maar die reageerd ook ruk op die gamepad dit alles terwijl het zogenaamd de beste gamepad is die nu op de markt is. Maar niet echt ondersteund dus denk ik.

Oh ja en ik draai Win2k sp2 met directX 8.1 en dat ondersteunt hij staat zelfs op de doos

Alvast bedankt voor uw geduld :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Probeer even de nieuwste drivers ervan te downen.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe drivers zijn nog niet beschikbaar :(

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:31
Op maandag 14 januari 2002 16:40 schreef phye het volgende:
Ok hij wordt gedetecteerd en werkt prima in control panel etc. DirectX ziet hem etc. Er zit ook een progje bij om keyboard mapping te doen en mouse mapping zodat je met die gamepad je toetsenbord kan emuleren. Het enige is dat spellen hem niet zien, vanzelf dan. Ik neem het voorbeeld Ik heb Colin McRae 2.0 en ik wil hem graag met force feedback spelen en met die analoge duimdingetjes, maar CMR2 ziet hem dus neit als controller en als ik dat Keyboard map progje gebruik doet hij het ook voor geen meter, hij reageerd wel maar niet goed. Ik heb de laatste updates van dat map progje gedownload etc. maar helpt nix. Heb zelfs voor de grap maar Rayman2 gekocht voor een tientje ofzo maar die reageerd ook ruk op die gamepad dit alles terwijl het zogenaamd de beste gamepad is die nu op de markt is. Maar niet echt ondersteund dus denk ik.

Oh ja en ik draai Win2k sp2 met directX 8.1 en dat ondersteunt hij staat zelfs op de doos

Alvast bedankt voor uw geduld :)
Ik heb die gemapad ook,
en bij mij ziet ie bij CMR2 wel de gamepad,
maar kan ik de deadzone niet instellen,
dat ding stuurt dan nog slechter dan met het toetsenbord :(
echt knulle
Die bijgeleverde software is trouwens brak :r
Ik draai overigens XP

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb die pad ook, een wat oudere versie. Die heeft een wat andere D-pad (die er wat goedkoper uitziet maar wel beter werkt voor vechtspelletjes).

Onder Colin Mcrae werkt ie bij mij ook niet goed, tenminste het analoge gedeelte, terwijl de pad perfect werkt met superbike 2001 en alle andere spellen.

Maar de pad wordt bij mij meer gebruikt voor mn emu's Neogeo en Mame en daar werken ze prima mee, gelukkig ;)
Pagina: 1