Toon posts:

mobo in kast (geen proc) kast aan, wat nu???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ecs k7s5a in een codegen 6012 kast. ik heb nog geen proc die komt er over een paar weken in. nu heb ik de kast aangezet, gewoon om te kijken wat ie deed( dom domdom denk ik nu) en dan ging eerst een seconde het groene lampje branden en ging alles weer uit, nu gaat het lampje van de hd continu branden (de groene niet) en blaast de voeding zachtjes. WAT IS DIT, en is er niks gebeurd met mn mobo of kast???? plz help me ff mn angsten weg te nemen.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

een computer doet niks zonder ram of cpu... volgens mij kan er niks kapot zijn ... probeer je hd tetesten of hij het nog doet om hem alleen aan de voeding tedoen en dan de voeding aan tedoen...

probeer dit op een at voeding die niet aan een mobo zit. als je hdd het dan gewoon doet issie nog in orde.

ik heb ook probs met me pc hehe hdd kapot, straks ff terug naar de winkel ff roke nu dan zal ik de pc in elkaar zette weer, en dan horen jullie het wel hoe het met mij gegaan is :P

maar volgens mij is niks kapot aan je pc hoor

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Topicstarter
hmm ja t zou de hd wel es kunnen zijn want die had ik er net ingezet, en daaarvoor(met alleen t groene lampje) zat die er nog niet in, pheww ik denk (lees hoop) idd dat dat t is. k zal ff kijken hoe t gaat zonder HD , is wat makkelijker te realiseren voor mij, k heb niet zoveel voedingen liggen hier thnx