....You're just Furious 'cause your car isn't Fast
Je kunt wellicht proberen om een oude pci aansluiting uit een oude mobo te halen en zelf de boel te verlengen
Hm, is ook nog een idee, maar als ik ze kant en klaar kan kopen, vind ik het eigenlijk prettiger, met het oog op per ongeluk-miskleunenOp maandag 14 januari 2002 16:20 schreef LeonM het volgende:
Je kunt wellicht proberen om een oude pci aansluiting uit een oude mobo te halen en zelf de boel te verlengen
Verwijderd
Hmmz, ik ben ook geinteresseerd, weet je hoe leuk me eigen break out box voor me soundblaster
Dan moet je wel zelf een printplaatje van het uiteinde van een pci-kaart kunnen etsen...Op maandag 14 januari 2002 16:20 schreef LeonM het volgende:
I reject your reality, and substitute my own.
Volgens mij kan je als je dit ding installeert nog maar 1 pci slot gebruiken, aangezien je bovenste pci slot helemaal over alle andere heenhangt, je schiet er dus niks mee op. je gaat er eerder op achter uit
Hail to the king baby!
met een beetje modden nietOp maandag 14 januari 2002 16:33 schreef urk_forever het volgende:
Volgens mij kan je als je dit ding installeert nog maar 1 pci slot gebruiken, aangezien je bovenste pci slot helemaal over alle andere heenhangt, je schiet er dus niks mee op. je gaat er eerder op achter uit
dan heb je er juist 1 pci slot bij
Het is ook de bedoeling dat m'n netwerkkaart ergens anders in de kast komt - ver weg van zo'n slot natuurlijk. Dan heb ik weer een slot over.Op maandag 14 januari 2002 16:33 schreef urk_forever het volgende:
kijk, dit is nou een leuk speeltje voor in een platte koffer mod 
als ze deze nou ook es hadden voor een AGP slot....
Verwijderd
Shitterend idee.Op maandag 14 januari 2002 16:28 schreef MasterXP het volgende:
Hmmz, ik ben ook geinteresseerd, weet je hoe leuk me eigen break out box voor me soundblaster
Ik denk niet dat de PCI bus is berekend om zulke lange trace lengths.Op maandag 14 januari 2002 16:40 schreef TUNER het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat m'n netwerkkaart ergens anders in de kast komt - ver weg van zo'n slot natuurlijk. Dan heb ik weer een slot over.
Als je die gaat gebruiken krijg je geheid conflictjes met je vid kaart en je netwerkkaartje. En als ze het doen, dan zal het denk ik niet lekker gaan. AGP en die 1e PCI slot zijn gedeeld op veel moederborden. Daarom word die ook "afgeschermt" door je AGP kaart eigenlijk. (zelfde principe als toendertijd dat ene ISA slotje en de onderste PCI)Op maandag 14 januari 2002 16:07 schreef TUNER het volgende:
Mijn plan was dus om het 'verloren pci-slot' wat zich bevind naast je vid kaart, om daat mijn netwerkkaart in te steken en die een andere 'vaste' plek te geven na wat modden, dan heb ik er weer een slot bij. Het leek mij wel verrekte handig.
Suggesties, ervaringen, adressen, Ik hoor het graag!
In mijn geval niet, want ik heb 'm al eerder gebruikt, voor mijn geluidskaart, maarja vid kaart tweaken, dikkere koeler erop, dus PCI-slot-toegang belemmert.Op maandag 14 januari 2002 17:24 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Als je die gaat gebruiken krijg je geheid conflictjes met je vid kaart en je netwerkkaartje. En als ze het doen, dan zal het denk ik niet lekker gaan. AGP en die 1e PCI slot zijn gedeeld op veel moederborden. Daarom word die ook "afgeschermt" door je AGP kaart eigenlijk. (zelfde principe als toendertijd dat ene ISA slotje en de onderste PCI)
maar alles vol dus die moet er weer bij.
Dan wens ik u veel suc6Op maandag 14 januari 2002 17:30 schreef TUNER het volgende:
[..]
In mijn geval niet, want ik heb 'm al eerder gebruikt, voor mijn geluidskaart, maarja vid kaart tweaken, dikkere koeler erop, dus PCI-slot-toegang belemmert.
maar alles vol dus die moet er weer bij.
Dit lijken wel 2 ATA-66 kabels met aan beide kanten een verloopje naar een PCI connector.
Ik denk dat zoiets haast wel zelf te solderen is. Als het je lukt ben je wel de man
Zowel de PCI connector als IDE connectoren zijn volgens mij vrij makkelijk te krijgen in NL. Of je daar ook gelijk zo'n printplaatje bij kunt krijgen om erin te steken weet ik niet zo direct...
Ik denk dat zoiets haast wel zelf te solderen is. Als het je lukt ben je wel de man
Zowel de PCI connector als IDE connectoren zijn volgens mij vrij makkelijk te krijgen in NL. Of je daar ook gelijk zo'n printplaatje bij kunt krijgen om erin te steken weet ik niet zo direct...
ieeeepppppp :P
Ja, maar als het misgaat ben ik wel de lul.Ik denk dat zoiets haast wel zelf te solderen is. Als het je lukt ben je wel de man
Eerst proberen op een 486 mobo en al je kanalen doormeten (om te zien of je geen sluiting maakt)
Beetje errors in je signaaloverdracht zal niet gelijk je mobo doorbranden lijkt me...
Maar ik stel me uiteraard niet aansprakelijk voor evt schade
Misschien een inkoopaktie op touw zetten om er meer te kopen en zo de verzendkosten te drukken?
Beetje errors in je signaaloverdracht zal niet gelijk je mobo doorbranden lijkt me...
Maar ik stel me uiteraard niet aansprakelijk voor evt schade
Misschien een inkoopaktie op touw zetten om er meer te kopen en zo de verzendkosten te drukken?
ieeeepppppp :P
Inkoopactie kan altijd nog, maar eerst wil ik weten waar je zo'n ding kan krijgen in NL. Zou toch wel moeten lukken in nederland hebben we toch ook dat soort servers
Wat dacht je dan van deze:Op maandag 14 januari 2002 16:44 schreef epsilon het volgende:
kijk, dit is nou een leuk speeltje voor in een platte koffer mod

Voor AGP zei je?
Die risercards kun je toch gewoon kopen???
Ik heb er hier eentje liggen, die is dan 2x PCI
Komt uit een 19" kast (moet ie ook weer in, dus nee, ik verkoop m niet)
Hij is er ook in AGP uitvoering,
en ook wel met 1x PCI. (tbv een 1U kastje)
Informeer eens bij een paar case-groothandels
www.bonchic.nl
www.procase.nl
www.core-tek.nl
Ik heb er hier eentje liggen, die is dan 2x PCI
Komt uit een 19" kast (moet ie ook weer in, dus nee, ik verkoop m niet)
Hij is er ook in AGP uitvoering,
en ook wel met 1x PCI. (tbv een 1U kastje)
www.bonchic.nl
www.procase.nl
www.core-tek.nl
Ik heb net bericht gehad van Procase:Op maandag 14 januari 2002 20:38 schreef DJSmiley het volgende:
www.bonchic.nl
www.procase.nl
www.core-tek.nl

Risercards - Dit kunnen ze wel leveren
Met een beetje modden kom ik daarna toch een heel eind
Tnx 4 the tipz.
Verwijderd
hoe lang is die kabel ertussen? ik heb minimaal 40 centimeter nodig ofzow voor een break out boxOp dinsdag 15 januari 2002 12:06 schreef TUNER het volgende:
[..]
Ik heb net bericht gehad van Procase:
[afbeelding]
Risercards - Dit kunnen ze wel leveren
Met een beetje modden kom ik daarna toch een heel eind
Tnx 4 the tipz.
Wat kost dat ding bij Procase?
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
past zo'n geval nou op ieder mobo of niet?
Voor dat geval willen ze 40 euro hebben, en past op elk PCI slot. De lengte van de kabels zijn 5 cm, kun je zelf verlengen met een platte kabel. Tot hoe lang weet ik niet, maar dat moet je maar expirimenteren. Het lijkt mij geen probleem om die kabels te modden naar 15 CM, omdat ze ook Risercards hebben met die lengte.
ik wil deze:

graag hebben...
Deze komt dus ook van de pagina van procase, maar die zitten in hannover.... is er geen nederlander die deze dingen verkoopt?

graag hebben...
Deze komt dus ook van de pagina van procase, maar die zitten in hannover.... is er geen nederlander die deze dingen verkoopt?
Pagina: 1