Toon posts:

Klipjes voor montage Fan op Heatsink

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende is het geval: ik heb een ASUS A7V266-E en een AMD Athlon XP 1800+. Mijn koeling bestaat uit een Alpha PEP66-T en een Delta 60mm HP.

De standaard montage van de Alpha is zijdelings (fan aan de zijkant van de heatsink). Nu past dit niet op de ASUS want dan hangt de fan op de North Bridge-heatsink.

Ik heb de Alpha nu dus rechtop gemonteerd met als enige nadeel dat de schroeven niet pakken en de Fan vrij los ligt.

Nu zijn hier speciale onderdeeltjes voor die bij sommige andere Heatsinks geleverd worden. Een soort klipje dat je op de heatsink kunt klemmen en waar de schroef zich in vast kan draaien. (Ik heb die dingen ook niet zo vaak gezien dus vraag me niet hoe ze heten)

Heeft iemand die dingen toevallig of weet iemand hoe ik eraan kan komen?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb mijn intel sanyo denki cooler met van dat bruine dozen plak tape vastgeplakt op mijn spire amd cooler. werkt goed. nu hopen dat hij er niet aflazert als ik weg ben.

• Felix08
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:32
Ik neem aan dat je de schroeven normaal tussen de fins van de sink schroeft? Een mogelijkheid is dan natuurlijk ook om ff 4 wat langere schroeven te kopen.

Dan kan je ze daar namelijk ook gewoon mee vast zetten. Succes.