Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Het zou wel leuk zijn als iemand mij kon helpen, want dan kon ik mijn modem gebruiken bij DDS en hoefde dus geen nieuwe te kopen
Verwijderd
Ik heb het hier even geprobeerd, eerst de pptp connectie verwijderd, daarna op de phonebookpagina de connectie verwijderd, vervolgens een nieuwe connectie aangemaakt met type 'bridge' ipv 'pptp' en dan verschijnt dit op de bridge pagina:

(niet op dat 'Modem is down' letten, KPN loopt te kutten)
plaats anders een een screenshot van je phonebook pagina.
Hier de screenshot:

Dus als ik alles verwijder en bridge toevoeg, zal in de bridge optie add enzo verschijnen, toch?
Verwijderd
(eerst je internet verbinding verbreken als je de actieve 'pc1' entry wil wissen)
Vervolgens kun je op de phonebook pagina een nieuwe entry toevoegen met de juiste vpi/vci waarden, en dan bridge kiezen ipv pptp.
Pas als je die hebt toegevoegd kun je op de bridge pagina die entry maken.
Je kunt hiermee je modem niet vernielen hoor, in het ergste geval krijg je geen internetverbinding met mxstream meer, en moet je de instellingen weer terugzetten.
(Je hoeft dus niet alles te verwijderen. Als DDS andere vpi/vci waarden gebruikt kun je de modem zelfs dubbel configureren. Zolang je pc1 laat staan in het phonebook blijft mxstream gewoon werken...)