Toon posts:

Verbinding valt constant overwachts weg.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb last van dat ik plotseling geen intenetverbinding heb.. dus als ik een tijdje bezig ben en na ongeveer een uurtje houdt de verbinding op.

Modem werkt nog wel, maar ik kan geen verbinding meer maken in het netwerkomgeving, alleen als ik de computer opnieuw opstart heb ik wel weer internetverbinding (kan zijn dat ik 2x opnieuw moet opstarten).

Ik vind het wel vreemd, want normaal heb ik er geen last van gehad als ik Windows Xp erop heb staan :?

Waar kan het aan liggen?

IE: @Home Kabel.

Alvast bedankt voor de hulp.

Verwijderd

Ow... dit probleem heb ik dus ook eens gehad maar dan in Win98, die gaf er ook nog zo'n rara foutmelding bij. Ik heb via ICQ een vriend zijn IP intstellingen enzo gevraagd op te schrijven, heb gekeken wat er fout was,voglens mij niks heb toen het deel dat over te nemen is overgenomen bij me instellingen en toen deed ie et weer :? 2e keer deed ik format c: en toen deed ie et weer wel :P

Verwijderd

Mischien heb je dan wel een win-modem, ik heb daar ook veel problemen mee gehad.

Verwijderd

ja ik heb een usb webvox, en soms disconnect ie ook zomaar...als ik probeer opnieuw te verbinden zegt ie "geen lijn beschikbaar. controleer of de telefoonlijn goed is ingeplugged" of zoiets

een reboot helpt altijd, maar is toch erg vervelend