• moeizaam
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-04-2024
Mijn Nokia (gekocht bij Telfort) heb ik 2 maanden geleden ter reparatie aangeboden bij de Telfortwinkel op de Grote Markt in Den Haag.
Nu belde ik vandaag naar Telfort (Algeme nummer) om te vragen hoe het nu met mijn toestel is en toen vertelde de mevrouw aan de telefoon dat zij dat niet wist en dat ik dat maar in de winkel moest vragen.
Aangezien ik ruim 30 minuten rijden van deze winkel woon,
vroeg ik of ik niet het telefoonnummer kon krijgen zodat ik eerst even kon bellen.
De mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat deze winkel dus geen telefoonaansluiting heeft !!!!!
Een telefoonwinkel zonder telefoonaansluiting |:( |:(

Weet iemand misschien wel dit nummer, alle informatie is welkom ? Dit bespaart me namelijk een reis om de wereld.

Signature?

• moeizaam
Niemand ervaringen met Telfort Plaza ?

Signature?

Verwijderd

primafoon heeft ook geen openbare telefoonlijn. Dan gaat de winkel fungeren als callcenter voor 20.000 man. Daar ziojn de callcenters voor.

Maar via het service nr kan je wel contact leggen.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Iedere winkel heeft een telefoon. Dat is verplicht omdat je bij brand de brandweer moet kunnen bellen. Maar de Primafoon houdt dat nummer waarschijnlijk geheim.

• moeizaam
Op maandag 14 januari 2002 19:51 schreef polaris het volgende:
Iedere winkel heeft een telefoon. Dat is verplicht omdat je bij brand de brandweer moet kunnen bellen. Maar de Primafoon houdt dat nummer waarschijnlijk geheim.
Kijk, zoiets dacht ik dus ook.
Als je maar het juiste nummer weet.
Iedereen heeft toch een nummer tegewoordig, vast of mobiel.

Signature?