sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
had ik ook, bekijk even de aansluitingen aan beide uiteinden.. bij mij zat er eentje een beetje los...
Zoiets heb ik dus ook gehad, het bleek dan het "startertje" niet genoeg stroom gaf om hem volledig te laten branden en dus flikkerden alleen de uiteinden nog wat. Misschien dat je starter kapot is
Verwijderd
pas op voor je klauwen want dat voedinkje maakt 800V wisselspanning (top-top) en dat is best wel *prik*
daar ben ik al hardhandig achter gekomen ja...
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
oh my fucking godOp dinsdag 15 januari 2002 21:20 schreef Sacrosanct het volgende:
daar ben ik al hardhandig achter gekomen ja...
das niet fijn heb onder de 230 gestaan maar weet niet wat het is om onder de 800 testaan hihi dat doet vast auw
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Krijg je hele mooie zwarte stipjes van op je vingertoppen, maar ik kan het niet echt aanradenOp dinsdag 15 januari 2002 21:26 schreef DAMAGE het volgende:
[..]
oh my fucking god
das niet fijn heb onder de 230 gestaan maar weet niet wat het is om onder de 800 testaan hihi dat doet vast auw
Verwijderd
Doet niet echt pijn heb het ook al gehad , prikt gewoon ...
Tis een hoge spanning met laag ampérage dus dat valt allemaal wel mee hoor . Gewon prikje , 2 zwarte puntjes en een walm van verbrand vlees ...
Tis een hoge spanning met laag ampérage dus dat valt allemaal wel mee hoor . Gewon prikje , 2 zwarte puntjes en een walm van verbrand vlees ...
Pagina: 1