Diablo 2 lelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 10:11
Misschien ben ik verwend.. maar kan Diablo2 ook nog op een wat hogere resolutie gespeeld worden?? Zo ja hoe stel ik dit in want kan het nergens vinden..

Kweet het.. tis niet de jongste game, maar goed..

Verwijderd

als je zegt in welke resolutie je nu hebt , mischien is het dan wat duidelijk :? (zelf weet ik niks van dat spel)

Verwijderd

In het menutje setup ofzow, of kijk dan in je handleiding of hebbie dat niet >:) :P ik weet nix over d2

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DII kan je toch alleen in 640x480 spelen? (heb het zelf niet).

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 13:52
Gewone Diablo2 is 640x480..
Uitbreiding kan je ook 800x600..
Je komt wel over de "lelijkheid at first sight" heen door de geweldige gameplay.
Overigens.. ik neem aan dat je de ventjes lelijk vind.. beetje pixelig.. ? De omgeving vind ik nl. wel erg mooi.
Een hogere resolutie zou betekenen dat je ongeveer een AMD2000+.. 1Gig ram, GF3 nodig zou hebben.. (zwaar spel.. beetje slecht geprogrammeerd).

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Diablo 2 kan max 640x480
Lord Of Destruction (de addon voor Diabl02) kan max 800x600

daar zul je het mee moeten doen.

De vos loopt door het bos.

• Necrite
  • Laatst online: 01-11 14:38
Er is een 600x800 patch voor D2.
Tenminste die was er voor een vorige versie, je moet even kijken of je er een kunt vinden die wel werkt.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
JEp DII is niet het mooiste spel around

• Bosmonster
Hmmm.. betekent dat als ik LoD installeer (heb de volledige Battle Chest gekocht van het weekend) ik D2 ook op 800/600 kan spelen??

Wilde met het installeren van die uitbreiding namelijk eigenlijk ff wachten tot ik D2 uitgespeeld had...

Vin het trouwens wel een cool spel, dat niet.. maar die lijntjes van 640/480 gaan op een gegeven moment wel irriteren.. zeker op een 19" monitor :P 800/600 zou dat al verhelpen iig...

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 18:20

Canon23

>>MY<< world

Op maandag 14 januari 2002 16:03 schreef Bosmonster het volgende:
Hmmm.. betekent dat als ik LoD installeer (heb de volledige Battle Chest gekocht van het weekend) ik D2 ook op 800/600 kan spelen??

Wilde met het installeren van die uitbreiding namelijk eigenlijk ff wachten tot ik D2 uitgespeeld had...

Vin het trouwens wel een cool spel, dat niet.. maar die lijntjes van 640/480 gaan op een gegeven moment wel irriteren.. zeker op een 19" monitor :P
Waarom wachten LoD is hetzelfde als d2, alleen standaard hogere reso + xtra act met betere items...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• The Will
  • Laatst online: 04-11 11:33
Je kan beter z.s.m. de uitbreiding installen omdat je dan veel relextere items vind, veel meer gems, een grotere stash, en je kan veel meer geld bij je hebben.

There is no magic.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-11 08:57
Op maandag 14 januari 2002 16:03 schreef Bosmonster het volgende:

Vin het trouwens wel een cool spel, dat niet.. maar die lijntjes van 640/480 gaan op een gegeven moment wel irriteren.. zeker op een 19" monitor :P 800/600 zou dat al verhelpen iig...
LoD = D2 maar met extra act erbij. En wil je 'm single player uit gaan spelen ?? Als je kabel hebt of ADSL zou ik meteen maar es een kijkje gaan nemen op Battle.net. Met meer mensen spelen is veel leuker dan single player.

• Bosmonster
Hmmm.. nuttige info ;)

Thanks.. ga gelijk LoD ff installen als ik thuis kom.

Kan wel op internet spelen.. maar wie wil der met een lvl 7 Paladin over straat ;)

Verwijderd

op het internet (ik denk dat je closed battle.net bedoel) moet je een nieuw character aanmaken om ermee te spelen...

• Bosmonster
Hmm... ik snap der weer helemaal niks van zie ik al weer :P

Zijn der nog clans hier die ik ken joinen? ;)

• The Will
Het is niet zo moeilijk om te snappen. Je chars worden op de servers van Blizzard/Battle.net (weet ik veel) opgeslagen en niet op je eigen hd. Daarom moet je dus weer opnieuw beginnen omdat anders cheaters hun char de beste wapens geven en ze dan op de servers raggen.

There is no magic.

• Glock
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
hang af van welke install je hebt gedaan geloof ik, single player was in d2 (dus geen lod) 640x480 en multi player is 800x600

• Bosmonster
Heb full install gedaan van Diablo 2 en daarna de 1.09d patch. Thuis zal ik ff LoD installen en dan die patch nog maar een keer :P

Dus singleplayer blijft gewoon 640?? Jammers..

Ik ga ook maar ff online kijken dan.. Ik ben de laatste jaren met weinig anders bezig geweest dan MMORPG's (UO/AC), dus zal wel ff moeten wennen aan de losse games :P

• The Will
Single player blijft in LOD echt geeen 640x480, die kun je gewoon in 800x600 zetten.

Kweenie waar je die onzin vandaan haald maar dat is dus niet zo.

There is no magic.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kom ff in d2 topic, daar helpen we je wel op weg ;) items en je lvlen ensow ;)

• Bosmonster
moet je me eerst uitleggen wat een soj is :P

Verwijderd

een stone of jordan is gewoon een behoorlijk duur (alles is relatief ;)) unique ringetje.

• The Will
Naja, duur, er is een tijd geweest dat er nogal veel SoJ's werden gedropt, 2 à 3 per run. En toen is het gewoon een currency geworden, altijd als je iets wil traden moeje zorgen dat je je SOJ's klaar hebt liggen, of natuurlijk een andere goede unique.

There is no magic.

• Bosmonster
aha.. ik vond gisteravond een ring of strength +2..

Iemand ruilen? ;)

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 17:28 schreef The_Will het volgende:
Naja, duur, er is een tijd geweest dat er nogal veel SoJ's werden gedropt, 2 à 3 per run. En toen is het gewoon een currency geworden, altijd als je iets wil traden moeje zorgen dat je je SOJ's klaar hebt liggen, of natuurlijk een andere goede unique.
|:( |:( fijn mannetje als je het niet snapt zeg dan niks...

• Bosmonster
Ik lees in je thread allemaal bullshit over cow-runs en lvl 70 in 3 uur..

Lijkt me nogal suf eigenlijk..

Verwijderd

Tja... Ik ben ook maar net begonnen, en tis best moeilijk zonder goede equipment om echt snel naar hell te gaan, en magic find items dragen zorgt ervoor dat ik continu wordt gekilld.

Tis niet gezond om mee te doen aan dat soort zooi. Ik ben nu bezig met een meteor / blizzard sorceress die alles wel goed killd, misschien heb ik na een tijdje wel goede items ;)

hoewel... iemand die me turbot naar hell-hell is ook wel handig :). Moest die battle.net nou net al mijn chars "player not found" maken... vaag, nu al 5 dagen. Net support gemaild. :'(

• Bosmonster
Ik hou het wel ff op singleplayer.

Ga lekker op mn gemakkie de verhaalljin volgen.

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

Soullie

Planeshift

en daarna battle.net... of meteen :)

is 1000x leuker :)

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Op maandag 14 januari 2002 17:28 schreef The_Will het volgende:
n00b
Er kan maar 1 type unique droppen per game
Dus maar 1 unique ring per game.

• The Will
Op maandag 14 januari 2002 17:39 schreef SaURoN het volgende:

[..]

|:( |:( fijn mannetje als je het niet snapt zeg dan niks...
En wat snap ik dan niet? :?

lama ik al begrijpen ;)

en btw vergissen is menselijk - hoef je niet meteen zo triest te reageren.

en n00b slaat compleet nergens op, ik speel het spel al sinds Diablo 1.

There is no magic.

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 18:20

Canon23

>>MY<< world

Willen de diehard lod-ers zich weer terug verhuizen naar het d2 lod topic :) btw snap ik niet waarom mensen steeds een nieuw lod topic openen...join the family en daar worden ook de vragen beantwoord!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Bosmonster
*salutes*

Yes sir! Barbarian Bosmonster at your service!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 18:35 schreef The_Will het volgende:

[..]

En wat snap ik dan niet? :?

lama ik al begrijpen ;)

en btw vergissen is menselijk - hoef je niet meteen zo triest te reageren.

en n00b slaat compleet nergens op, ik speel het spel al sinds Diablo 1.
nou als je zo lang speelt, vind ik niet dat je zon Grove mistake mag maken.....
magoed NOFI
Pagina: 1