ik heb gehoord dat dit via een inforood kan, op deze laptop zit ook een infrarood uitgang, mijn vraag is, hoe stel ik dit allemaal in:?
Verwijderd
infra rood activeren op je mobiel, in het bereik van de infra rood poort van je notebook plaatsen, en vervolgens een verbinding maken via je Nokia 6210.
Werkt als een zonnetje bij mij onder XP, zonder xtra software
Werkt als een zonnetje bij mij onder XP, zonder xtra software
Welk OS? Je kunt op de site van nokia een connectivitypack (zo heet het dacht ik) downloaden en die verteld je precies wat je moet doen.
Met name voor 2k en XP is het een beetje raar omdat M$ het hele IrDA gebeuren flink had omgegooid daar.
Ik gebruik zelf mijn 8850 en 6210 IR met laptop (win2K) werkt perfect. Gaat traag als dikke stront maar je kunt je e-mail er redelijk mee ophalen.
Met name voor 2k en XP is het een beetje raar omdat M$ het hele IrDA gebeuren flink had omgegooid daar.
Ik gebruik zelf mijn 8850 en 6210 IR met laptop (win2K) werkt perfect. Gaat traag als dikke stront maar je kunt je e-mail er redelijk mee ophalen.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
zit hier achter bordermanager kan helaas niet ff voor je zoeken maar ik weet zeker dat er software op de nokia site staat.
Dus geen Nokia Datasuite ofzow want dat kost knaken maar gewoon een of andere driver shit voor Windows (ME in jouw geval) en de Nokia. Hij wordt ook zo herkend,
Dus geen Nokia Datasuite ofzow want dat kost knaken maar gewoon een of andere driver shit voor Windows (ME in jouw geval) en de Nokia. Hij wordt ook zo herkend,
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Als het goed is heb je bij je 6210 een cd gekregen met software. Hier zit ook de software bij om je 6210 als modem te gebruiken. Dus niet de Nokia PC suite maar het andere programma (heb cd'tje ff niet bij de hand dus ik kan niet opzoeken hoe het heet).
Nederlands is makkelijker als je denkt.
JajaOp woensdag 16 januari 2002 11:29 schreef NutZ het volgende:
cd kwijt
ik heb een tool gedownload voor de nokia het bestand heet
ModemSetupforNokia_6210.exe
alleen kan ik die infrared functie niet aanklikken omdat hij grijs blijft, alleen de optie cable kan ik aanvinken, waarom kan ik die infrared niet kiezen:?
ModemSetupforNokia_6210.exe
alleen kan ik die infrared functie niet aanklikken omdat hij grijs blijft, alleen de optie cable kan ik aanvinken, waarom kan ik die infrared niet kiezen:?
Verwijderd
heb je wel een werkende infra rood poort op je notebook? Ik heb op mijn Compaq Evo N150 ook ME orgineel staan, maar dualboot XP. Binnen XP heb ik geen problemen om die verbinding op te zetten. Misschien dat je je mobiele ook ff moet instellen dat die infrarood poort aanstaat, en dan nog een keer proberen.
bij "systeem" geeft hij aan dat er nix mee aan de hand is, maar welke tool ken ik gebruike om de infra rood te bekijke
Wat voor OS gebruik je? W2k heeft wat probleempjes met ir-poorten, moet je maar ff zoeken hier.
Pagina: 1