Toon posts:

[CM] UV/NEON Oplichten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het onderaan gevraagd in blacklight in het dak maar die wordt niet meer geraadpleegd en aangezien dit wat anders ligt stel ik daar een nieuw topicje voor aan. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.

Ik heb bij een autozaak blue neon buizen gezien. die zouden ook uv uitzenden klopt dat want die gast zij maar ja op mijn vraag wat ik niet helemaal vertrouw. en waarmee laat je dat uv oplichten. ik heb vanalles gehoord en het is zoveel dat ik niet weet wat dus wel werkt. Mn mod schiet zo niet op :'( ik wil mijn mods gaan showen op de GoT dus als je ff helpt dan kunnen we weer genieten van een sterk staatje cm werk :9.
overigens die dingen kosten 35 gulden is dat niet erg veel of lijkt dat maar zo???

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

dat is heeeel weinig hoor ! meestal vind je neon voor €40, dus zo veel is het niet.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dat blue neon is dat echt uv of niet?

Verwijderd

ik heb zon kleine dunne neon 12 volt ... (moet je wel ff travotje hebbe dus ik weet eigenlijk niet hoeveel volt) hijs ongeveer 20cm lang volgens mij en 1mm dik .. maar da ding was 12,50 bij lokaal winkeltje ... dus dat lijkt me voor zon grote neit echt duur nee

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

dat zou ik niet weten... maar neon is meestal geen uv. BTW, in welke winkel heb je dat gezien? En wat voor afmetingen had die buis.

Verwijderd

Topicstarter
deze is voor in een auto en is zon 10 cm lang en in de auto betekent natuurlijk 12 volt :P

Verwijderd

Topicstarter
overigens was het een zaak waar je dus vanallemaal auto onderdelen kan kopen switches lak etc (veel ook voor je cmetjes)

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

beetje ot misschien, maar wat moet je met neon in je auto?

Verwijderd

Topicstarter
ja wat moet je met neon in je kast???

:) juist voor degenen die niet genoeg aan voldoende hebben

maar weten jullie nou waarmee dat oplicht???
want daar gaat het om

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

best duur .. ik heb een lange versie cfl van 30 cm inclusief inverter ( voeding zeg maar ) voor 30 piek gekocht en die heb je ook in blacklight versie ( wat jij zoekt dus ). Werkt ook op 12V.

Te koop bij de lokale electronica onderdelen shop.
of bij
DIL in Rotterdam
Stuut & Bruyn in Den Haag,
In Delft ( ben ff de naam kwijt van dat shoppie )
Electra in Breda
and so on and on

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

Topicstarter
overigens een leuk idtje.
met dat spul waarmee je het uv kan laten oplichten een ets maken in je window B-)

Verwijderd

Topicstarter
and again waarmee laatje dat oplichten

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 14:17

TMoose

Mooooooose !!

met fluorescente verf / lak / inkt...

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Verwijderd

Topicstarter
als ik dan die textmarkers gebruik is dat dan goed te zien?

Verwijderd

Topicstarter
earth to ocmers werken die textmarkers goed of niet???

• Dutchess_Nicole
  • Laatst online: 09:23
Niet bijzonder geweldig, kun je beter echte UV-verf nemen. Markers zijn IMHO te dun...

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

• bassie666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

bij conrad verkopen ze onzichtbare uv verf die pas oplicht als je een uv lamp in de buurt houd.
Pas wel op met uv, want het wordt ook gebruikt om eeproms leeg te maken (lees bios)

HTPC user

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 21:22 schreef bassie666 het volgende:
bij conrad verkopen ze onzichtbare uv verf die pas oplicht als je een uv lamp in de buurt houd.
Pas wel op met uv, want het wordt ook gebruikt om eeproms leeg te maken (lees bios)
Zit wel een stikkertje op de BIOS. En dan daarbij, de BIOSSEN van tegenwoordig zijn toch allemaal Flash en niet meer EPROM???

• bassie666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

ahem, je bios is een eeprom die je kan flashen. Twee verschillende dingen niet door elkaar halen. Flashen is gewoon een nieuw bestand in de eeprom gooien.
De twee uv lampen in mijn kast hangen 10cm van het mobo weg en geven tot nu toe geen problemen

HTPC user

Verwijderd

Hey naaaper ik heb ook 2x CCFL in me auto hangen!! :P
en ik heb je in dat andere topic ook gezegd waar je dat kon kopen... bovendien is er een verschil tussen neon en CCFL, en volgens mij moet je een black-light hebben voor UV ipv een blauwe neon lamp...
correct me if i'm wrong

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

beetje off topic maaruhh jurian, je kan je eigen replies ook wijzigen hoor. Je hebt in 1 thread 3 maal een nieuwe reply onder je eigen reply gemaakt... :?

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 22:54 schreef WooK het volgende:
beetje off topic maaruhh jurian, je kan je eigen replies ook wijzigen hoor. Je hebt in 1 thread 3 maal een nieuwe reply onder je eigen reply gemaakt... :?
sorry mijn fout is niet zo goed van me

en daNpy dat naaapen valt wel mee tenzij je je auto tot case gemod hebt. want dan komt het in de buurt. want alleen die ccfl's die worden massaal gebruikt zoek maar eens op ccfl. >:)

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
als jij voor € 15,88 (35 gulden) BLACKlight ccfl kan krijgen zou ik graag weten waar.

tot nu toe heb ik ze alleen maar gevonden bij de OC-shop voor een heleboel geld.

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

Volgens mij had stuut en bruin ze, moet je ze ff mailen, kunnen ze je alles erover vertellen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 10:39 schreef Sinlath het volgende:
als jij voor € 15,88 (35 gulden) BLACKlight ccfl kan krijgen zou ik graag weten waar.

tot nu toe heb ik ze alleen maar gevonden bij de OC-shop voor een heleboel geld.
ja zekers 11 euro ofzo nou das 25 gulden moet je wel mailen naar stuut en bruin want ik heb ze niet in hun assortiment gevonden.

overigens conrad zuigt moet je minimaal 17 euro uitgeven en die flessies kosten dr 4.5 nou jammer voor hun maar dan moet ik toch echt wat anders hebben ik heb net naar stuut en bruin gemailt of zij wat zouden hebben maar wie weet nog een winkel. die verf is namelijk niet zo dik gezaaid

Verwijderd

Kijk maar eens op de volgende site:
http://www.wallabie.com

CCFL's kosten hier 7.88€
en de inverter 7.35€

Is wel in België gelegen.

Verwijderd

laat me raden blacklight bij halfords zeker ;)

lat ze lekker hangen ,dat zijn plastiek buisjes met links en rechts,een blauw ledje ,en op de verpaking staat wel degenlijk blacklight ,en het ziet er niet uit kwa lichtopbrengst ,,heb ze teruggebracht en gewoon echte ccfl besteld :9~

Verwijderd

Topicstarter
ja dat ga ik nu dus ook doen bij stuut en bruin alleen moet ik nu nog die verf zien te krijgen en niet te duur zoals bij conrad want daar kan ik er nog eens 15 piek bij gaan bestellen anders is het niet genoeg dikke vinger met hun

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

ik was bij een electronicashop hier in emmen en ik ga het volgende maken. Ikk maaak een vitting in mijn kast die zijn voeding van een stekker haalt en niet van de voeding. In die vitting komt een blacklight die mijn kast moet verlichten. Die lamp was een spaarlamp (8000 branduren) en kostte 3 tientjes. en voor de rest bijelkaar was vijf euro. dus 30 piek+5 euro is ong 40 piek. kan je ook nog een andere lamp er in zette als je wil

• Sinlath
  • Laatst online: 03-06 18:40
Op dinsdag 15 januari 2002 10:54 schreef Freeofproblems het volgende:
Kijk maar eens op de volgende site:
http://www.wallabie.com

CCFL's kosten hier 7.88€
en de inverter 7.35€

Is wel in België gelegen.
hmm das 35 gulden ex verzend, daarentegen moet je bij wallabie wel vooruitbetalen.. dat scheelt rembourskosten

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

dat van die ''blacklights'' bij de halfords had k je ook wel kunnen vertellen :z

Verwijderd

Topicstarter
waarom hebbie dat dan niet gedaan???

maar waar kan ik in vredesnaam nog meer van die verf krijgen voor het oplichten???

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Op dinsdag 15 januari 2002 10:39 schreef Sinlath het volgende:

Misschien moet je mijn vorige post ff lezen :)
dan heb je plenty adresjes waar je ze kan halen ..
OC shop zijn gewoon een stelletje afzetters want daar mag je er geloof ik 41 Euro voor een setje dokken BELACHELIJK !! ( dan krijg je er wel een molex stekkertje bij maarja dat maakt een prijsverschil van meer dan 100% niet echt goed zeg maar )

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

Topicstarter
de verf jongens de verf???!!!

• AMDFreak
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

jurian.. waar hebbie dat gezien? (wij tweakers) moeten dat ook hebben.. en dat voor zo'n spot prijsje.. damn

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 16:01 schreef InterFreak het volgende:
jurian.. waar hebbie dat gezien? (wij tweakers) moeten dat ook hebben.. en dat voor zo'n spot prijsje.. damn
wat bedoel je die ccfl's want zoals eerder vermeld moet je dat bij stuut en bruin halen tot nu toe de goedkoopste die ik gezien heb. wel mailen maar dat is allemaal al eerder aan bod geweest in dit topic. voor die verf gewoon naar conrad gaan

Verwijderd

Topicstarter
nou zijn er nog mensen geintereseerd??? ;(

Verwijderd

[b]
Te koop bij de lokale electronica onderdelen shop.
of bij
DIL in Rotterdam
Stuut & Bruyn in Den Haag,
In Delft ( ben ff de naam kwijt van dat shoppie )
Electra in Breda
and so on and on
heb je enig idee waar die shop in delft zit? wil ik heel graag weten!

Verwijderd

Topicstarter
jongens even on topic ja die verf waar kan je die nog meer halen

• reclamedoos
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 08:58
Ik woon in Enschede en kan hier in de buurt nergens een fatsoenlijke zaak vinden om neon of nog liever CCFL te kopen. Iemand hier in de buurt een goed adresje?

Verwijderd

Topicstarter
halo halo zegt het woord search wat betreft nog wat dat is gewoon een internet winkel opzoeken en kijken want ccfl daar is een heleboel van die verf is zeer dun gezaaid in nederland ik heb al 1 winkel gevonden (of laten vinden) maar die is veel maaar dano ook veel te duur jij moet bijnstuur en bruin zijn

• reclamedoos
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 08:58
Op woensdag 16 januari 2002 13:59 schreef jurian het volgende:
....zegt het woord search....
Zegt mij zeker wel wat ja. En ik heb ook zeker wel wat gevonden, maar ik wil gewoon eerst die dingen in mn handen hebben en dus gewoon een normale winkel proberen te vinden.
jij moet bijnstuur en bruin zijn
Dat is inderdaad wel een optie in het geval ik geen gewone winkel kan vinden.

Bedankt voor de reactie hoor

• TMoose
  • Laatst online: 27-02 14:17

TMoose

Mooooooose !!

Die verf is vaak te krijgen bij show/light bedrijven voor UV oplichtende figuren / texten in disco's etc.. Daar hebben ze ook oplichtend snoer.

En ook bij: http://www.geotrade.nl/producten/verf.htm
2536 Farber verf, div.kl., fluor, 500ml fl 20,00 9,08

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Verwijderd

Topicstarter
hehehe eindelijk iemand die ontopic mijn vraag beantwoord :) :)

Verwijderd

Topicstarter
verdorie hoe moet je daar in vredesnaam bestellen???
geen form of toevoeg dingetje ofzo grumbl
Pagina: 1