Aansluitingen AudigyDrive & kaart

Pagina: 1
Acties:

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

Topicstarter
tis me ff niet duidelijk, maar heeft de Audigy Platinum dezelfde uitgangen op de kaart zelf en ook nog eens extra aansluitingen op de Drive? of zijn ze simpelweg verplaatst naar de Drive?

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 21:57
Die zijn niet hetzelfde. Achter op de kaart zitten de speaker uitgangen en ingangen. De digitale uitgangen inclusief een microfoon in en line uit en midi zitten op de aparte box.

• Apie!

Apie!

Topicstarter
dus als je via een digitale uitgang je speakerset aan wilt sturen en je hebt een deurtje voor je AudigyDrive dan ben je eigenlijk genaaid omdat dat deurtje dan steeds open moet staan :?

Blown past falling sands

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 15:51
Op maandag 14 januari 2002 15:15 schreef Apie! het volgende:
dus als je via een digitale uitgang je speakerset aan wilt sturen en je hebt een deurtje voor je AudigyDrive dan ben je eigenlijk genaaid omdat dat deurtje dan steeds open moet staan :?
Nou, als je dat genaaid wil noemen :?

Je koopt wel eens meer een kast en later nieuwe onderdelen. Weet je van te voren toch niet hoe die onderdelen in elkaar zitten?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• Apie!

Apie!

Topicstarter
als ik een case met deur voor die bays koop (bijv een chieftec kast) en ik koop een Audigy Platinum, dan voel ik mezelf wel genaaid omdat ik niet voor niets een case met een deur voor die bays koop :)

ik bedoel, aansluitingen aan de voorkant zou ik willen gebruiken voor tijdelijke aansluitingen (camera ofzo), maar aansluitingen aan de achterkant wil ik gebruiken voor dingen die altijd aangesloten zijn...

Blown past falling sands

Verwijderd

Ik heb nog nooit het nut van een deurtje in je kast ingezien! CD-tje wisselen, GRR deurtje weer open! Misschien wel als er een slot op zit...

Al die kl*te Laser Expression PC's hebben ook zo'n klote deurtje, valt altijd open als je de kast op zn kant legt!

• Apie!

Apie!

Topicstarter
het nut van zo'n deurtje is voor mij dat je de cdrom, cd-rw, dvd speler etc weg kan werken...

en zo vaak wissel ik weer geen cd dat 't irritant wordt...

Blown past falling sands

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:59
De center/subwoofer uitgang aan de achterkant kan je softwarematig omschakelen naar digitale uitgang.
Vraag me alleen niet waar in de software dat kan ;)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 21:33
Koop dan een Audigy Platinum EX, dan kan je dat kastje op je Chieftec case zetten. Zit 2 meter kabel bij ofzo.

This space intentionally left blank.

• Apie!

Apie!

Topicstarter
ja maar ik wil juist alles lekker zo veel mogelijk wegwerken :) dus dan is z'n externe box ff geen optie helaas

Blown past falling sands

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 21:57
Koop dan een andere kaart. Er zijn er ook die een tweede kaartje hebben dat je achterin je PC kan vastzetten. Zo heb je alle uitgangen achterop je PC.

• Apie!

Apie!

Topicstarter
hmmm denk dat dat idd de engie optie is ja

tnx enniewee :)

Blown past falling sands

Pagina: 1