Toon posts:

GeForce 2 MX 400 64 Mb TV-out probleempjes :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net dus die GeForce MX 400 gekocht maar hij deut neut :(

de eerste keer dat ik em erin stopte starte Windows wel op resolutie vet laag (normaal dus) wou die software instaleren maar dat heb ik gecanceled dacht ik installeer zelf wel de nieuwste drivers dus ik Detanator XP drivers erop geknalt !
en nu blijft ie steeds hangen bij het Windows 2000 boot screen (die met logo)

heb nu weer mijn Viper erin gehangen (zelfde drivers)
en die doet het dus wel maar hoe krijg ik nou mijn Geforce aan de praat ??

Verwijderd

hallo

bij mijn collega zijn dezelfde problemen ontstaan ook hij heeft dezelfde gforce kaart gekocht in zijn win98 computer gegooid en driver geinstald opnieuw opgestart en jahoor vastlopen als een huis. toen opnieuw os98 (zelfde verhaal)toen format c: opnieuw besturingssysteem erop gezet nl win2000 nou je raadt het al zo vast als een huis. toen zelfde identieke computer erbij gepakt kaart van mij eruit (viper 770) gforce2 erin gezet opnieuw opgestart ZO VAST ALS EEN HUIS

WIJ KWAMEN ER NIET MEER UIT HIER EN HEBBEN DE LEVERANCIER GEBELD DIE STELDE VOOR TERUGSTUREN LATEN TESTEN EN EVT RUILEN TEGEN NIEUW EXEMPLAAR !!

Ik hoop dat je er wat aan hebt aan deze info

groeten

scorpion65

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:49

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Misschien helpt het als je eerst de drivers van de V770 deinstalleerd, en vervolgens boot met de Geforce erin..

just my 0.02 €

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
heb ik ook geprobeerd volgens een maatjuh is het dat die kaart 4x agp wil en moederboard 2x :?

heb je em geruild voor de zelfde kaart of voor een andere soort?

Verwijderd

Mobo is een BX, die dus max 2x agp aan kan, de kaart vraagt 4x, MOET geen probleem zijn. De drivers zijn eerst verwijderd, en toen (nieuwe) drivers geprobeert, alles doet et dus, behalve win 2k,

enige wat ik nog kan bedenken is een format, of een nieuw mobo?

ps, ik heb er dus mee zitten prutsen, met looney's PC.

Verwijderd

is dit anders een optie ??

ATI Radeon 7200 64Mb SDR

Verwijderd

Misschien helpt het om in de BIOS eerst het AGP slot te laten booten
Pagina: 1