Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
Hoe SuSE dat precies heeft opgelost weet ik niet.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
* BezurK heeft al ontelbare keren z'n kernel opnieuw gecompiled, tis nog nooit fout gegaan...
Rookworst zonder R is ook worst.
bij mij gaat het eigelijk nooit goedOp maandag 14 januari 2002 14:36 schreef BezurK het volgende:
* BezurK heeft al ontelbare keren z'n kernel opnieuw gecompiled, tis nog nooit fout gegaan...
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
modprobe een-of-andere-module
Hangt er van af wat je moet veranderen, over welk 'ding' dat je moet aanpassen gaat het?
Heb je hoogstwaarschijnlijk een foutje gemaakt bij het editen van je /etc/lilo.conf verbeter dat ff, run lilo (als root) en reboot je machine (en bidden natuurlijkOp maandag 14 januari 2002 15:21 schreef Super_ik het volgende:
[..]
bij mij gaat het eigelijk nooit goednu zegt ie tijdens het booten dat hij zn root=/dev/hda5 nie kan dingese
aargh
Rookworst zonder R is ook worst.
nope, mn lilo.conf is correct, er staan namelijk nog meer kernels in, met allemaap de zelfde instellingenOp maandag 14 januari 2002 16:59 schreef BezurK het volgende:
[..]
Heb je hoogstwaarschijnlijk een foutje gemaakt bij het editen van je /etc/lilo.conf verbeter dat ff, run lilo (als root) en reboot je machine (en bidden natuurlijk)
8<------------------------------------------------------------------------------------
ook elke x na het verander van je lilo.conf lilo gedraait ?Op maandag 14 januari 2002 18:29 schreef Super_ik het volgende:
[..]
nope, mn lilo.conf is correct, er staan namelijk nog meer kernels in, met allemaap de zelfde instellingen
oeps vergeteOp maandag 14 januari 2002 18:35 schreef stiena het volgende:
[..]
ook elke x na het verander van je lilo.conf lilo gedraait ?
nee da heb ik wel gedaan, want ik moet ook elke keer met dd de eerste 512 bytes ff om mn c schijf zette ivm een dual boot, en als ze dan nie in mn lilo menuutje staat valt wel op.
Verwijderd