Toon posts:

HD crash, hoe Ghost-image terugzetten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Stel je voor, je hebt een bedrijfje en het systeem van een klant crasht. Je hebt een GHOST van de HD gemaakt.
Terugzetten ok, maar hoe doe je zoiets nou?

Verwijderd

Nou gewoon, opstarten met de Ghost diskette en het menu doorlopen. als je een image op een andere partitie hebt dan kies je "to partition from image"

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
das echt heel simpel binnen 10 mins klaar.. je pakt de gecrashte HD, knalt die in een bestaande pc(die al HD en OS heeft) instal ghost op die bestaande HD gaat naar dos(weet niet of het ook in windows werkt maar dit is het veiligst)
in dos druk je ghostpe in (natuurlijk in norton directory) dan doe je iets van image naar partitie en dan selecteer je de GOEIE hd en w8 10 mins en start opnieuw op en tjakka! ( ten minste zo doe ik het altijd :))

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:03

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->OM
+
titel opleuken :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:42
Als je een bedrijfje hebt, zorgen voor een legale versie van Ghost, dan heb je ook handleidingen.
Voor de rest simpel. Ghost(pe) starten. partition of disk from image. en klaar.