Intellimouse explorer stopt vanzelf na 10 min.

Pagina: 1
Acties:

• Azecos
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03-2024

Azecos

Can't help it..

Topicstarter
Wie kan me helpen. Sinds afgelopen vrijdag heb ik een Wireless intellimouse explorer (Optical).
Eerst zoals het hoort heb ik de oude mousedriver verwijderd, daarna pc uitgezet, oude muis eraf, nieuwe aangesloten (USB). Opstarten gaat goed, muis word herkend, Intelli software geinstalleerd en aan de slag, echter na 10 minuten gaat de LED op het kastje van de muis uit en reageert ie niet meer.
Ik heb inmiddels de powersaving setting voor USB uitgezet maar hij blijft uitgaan.
Tevens als ik Newsbin Pro opstart gaat hij zelfs al meteen uit. (conflict?)
Ik heb mŽn USB drivers al opnieuw geinstalleerd en mŽn muis ook maar hij blijft dit doen.

PLS HELP ME!!!
Ik draai Windows XP pro (EN)

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

batterijen plat ?

je hebt misschien goedkope (oplaadbare) batterijen gekocht ?
Deze hebben wel eens de neiging om niet aan de verwachte spanning te voldoen.

Of misschien zit er ergens een storend signaal tussen de ontvanger/zender en je muis ?

anyway... ik zou het niet echt weten anders ... :?

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Azecos
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03-2024

Azecos

Can't help it..

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 08:15 schreef skeletonman het volgende:
batterijen plat ?

je hebt misschien goedkope (oplaadbare) batterijen gekocht ?
Deze hebben wel eens de neiging om niet aan de verwachte spanning te voldoen.

Of misschien zit er ergens een storend signaal tussen de ontvanger/zender en je muis ?

anyway... ik zou het niet echt weten anders ... :?
De LED onder mijn muis blijft gewoon branden, echter gaat het lampje op de ontvanger uit en reageert ie niet meer. Ik moet dan opnieuw opstarten om weer te kunnen werken.

Verwijderd

Klopt volgens mij ook geen moer van idd....ik zou er ff mee terug gaan!? Voor een andere vragen...