Op het moment heeft LCDInf GEEN "support" voor 2x16.
Je krijgt wel enigzins nuttige info op je scherm, maar LCDInf houdt op het moment rekening met een breedte van 20 (in in de 0.2 beta met een breedte van 20 of 40).
Ben op het moment druk bezig met een complete rewrite van LCDInf, waarin ik nu wel support heb voor LCD van 16, 20 en 40 breedte met 1, 2 of 4 regels.
Je krijgt wel enigzins nuttige info op je scherm, maar LCDInf houdt op het moment rekening met een breedte van 20 (in in de 0.2 beta met een breedte van 20 of 40).
Ben op het moment druk bezig met een complete rewrite van LCDInf, waarin ik nu wel support heb voor LCD van 16, 20 en 40 breedte met 1, 2 of 4 regels.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
k thx,
Maar ik heb net smartie aan t werk gekregen....
pics?
komen ze....
alleen t zijn quickcam pics , dus brak

kom maar op met t comentaar, en zou een mod de titel willen veranderen in [LCD] mn eerste [CM]
?
Maar ik heb net smartie aan t werk gekregen....
pics?
komen ze....
alleen t zijn quickcam pics , dus brak

kom maar op met t comentaar, en zou een mod de titel willen veranderen in [LCD] mn eerste [CM]