Toon posts:

ATI Radeon 8500 Drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik ben een (trotse) bezitter van een ATI Radeon 8500 (retail) en ik draai nu al geruime tijd WinXP, na enige applicaties te hebben uitgevoerd ben ik erg tevreden met deze kaart, een 3DMark2001 score van 8300 (voor verdere spect zie onder). Echter het loopt nogal eens vast bij games, zoals CounterStrike, met andere games ben ik het niet echt tegengekomen, dit kan ook komen omdat ik bijna alleen CS speel :P

Mijn vraag is nu, wat zijn de beste ATI Radeon 8500 drivers voor WinXP, omdat ik zeker weet dat de oorzaak van dit probleem bij deze ati drivers ligt. Ik heb de laatste (beta) en andere drivers geprobeerd maar steeds nog heb zelfde probleem. Ik heb al de search gebruikt maar niet echt verder gekomen. Bios, MB, en overige hardware drivers en settings heb ik al gecontroleerd. Die ATI patch heb ik al geinstalleerd, maar dat voorkomt het probleem dat je eruit gegooid wordt en niet dat ie vast loopt, toch :?

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
je hebt wel een bepaalde patch nodig om cs te spelen. ik ben hem alleen kwijt. maar ik zal even kijken en dan mail ik hem wel (mocht je mail niet in de profile staan mail mij dan ff).

dat was bij meerdere radeons zo. dan kreeg je overfloww ofzo.

of loopt die van jou gewoon vast? als dat zo is zaou ik de temp eens iets lager proberen te krijgen. helpt dit nog niet dan zou ik terug gaan met de kaart en zeggen dat deze vast loopt. ik heb een club3d radeon 8500 met de laatste drivers van ATI zelf en dat draaid vlekkeloos alleen binnenkort nog even clocken :)

Verwijderd

Topicstarter
Zie aanpassing, ik heb deze patch al geinstalleerd
Het lijkt me sterk dat ie kaart defect is. En de temperatuur van de kast zou ik eens in de gaten houden maar deze is wel okee, volgens mij, ik zal in ieder geval de zijkant eens open houden.

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
=voor dat overflow probleem iz inderdaad een patch.
vast wel ergens te vinden op www.counter-strike.net.
mijn club3d radeon 8500 gaat strax retour naar exile :(, hij's namelijk een beetje brak.

enig iedee waarom treuform het bij mij niet doet in cs 1.3?

Verwijderd

[topic=372232/1/50]

Dit topic is gesloten.