stille goedkope dvd speler voor pc?

Pagina: 1
Acties:

• Oldchatterman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03 15:29
Ik ben op zoek naar een stille goedkope dvd speler voor de pc. Het is puur bedoeld om af en toe een gehuurde dvd op mijn tv te bekijken. Ik heb een Matrox G550 vga kaart en alle kabeltjes liggen er al omdat ik regelmatig een divx film kijk.
Ik ben al wat aan het zoeken geweest en wat mij opvalt is dat er alleen nog maar hele snelle dvd spelers te koop zijn, terwijl ik toch echt aan een 1x genoeg heb ;-)
Wie weet of ik ergens nog een ouder exemplaar voor een schappelijke prijs kan kopen?

Ik heb ook nog gekeken naar een standalone, maar dat begint toch vanaf 180 euro en dat vind ik teveel voor een lowbudget noname speler.
Het gaat mij dus niet echt om de superkwaliteit van dvd, maar meer om de mogelijkheid om af en toe een dvdtje op redelijke kwaliteit te bekijken.

Tips?

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

aopen

was de goedkoopste die ze hadden bij computerland

ziet er normaal uit, is snel.. en ik hoor niets

perfect dingetje

sorry, je zoekt oud.. |:(

eh kijk eens op vraag en aanbod.. en anders naar de zwarte markt

Verwijderd

Misschien staat er op www.marktplaats.nl iets...

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Samsung SD616 16/48
is niet duur, 2e handse zijn moeilijk te krijgen. Je kan ook gebruikmaken van software om de snelheid van je dvd-speler af te remmen = stiller.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

probeer op www.prijsindex.net een 12/40 spelertje te zoeken :)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
tegenwoordig verkopen we veel sony dvd's. doen het goed met audio rippen, zijn stil, ik ben tevreden.
Pagina: 1