hp laserjet 4000 problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08 15:21

lange

Boom Boom?

Topicstarter
we hebben op m'n werk een hp laserjet 4000 staan maar deze werkt niet helemaal naar behoren, hij heeft vier lades waarvan lade 1 een hand matige is, nou wil het apparaat dus altijd zijn velletjes uit lade 1 halen, hoe stel ik in dat hij dat uit een andere lade haalt?
ik heb al geprobeerd om die handmatige invoer gewoon helemaal uit te zetten maar dan gaat 'ie ineens aan lade 3 beginnen (waarom niet 2?) en het werkt maar voor 1 opdracht, daarna zet hij de handmatige invoer weer aan.

iemand een oplossing?

Verwijderd

op mijn werk hebben we een 8000 en papierinvoer kun je instellen bij "Eigenschappen" dan naar Paper gaan en daar heb je Source is: Tray 1, Tray 2,Tray 3, Manual Feed en Auto Select

(dit geldt voor de 8000 misschien ookwel voor de 4000, weet ik niet zeker).

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 13:52 schreef penny het volgende:
op mijn werk hebben we een 8000 en papierinvoer kun je instellen bij "Eigenschappen" dan naar Paper gaan en daar heb je Source is: Tray 1, Tray 2,Tray 3, Manual Feed en Auto Select

(dit geldt voor de 8000 misschien ookwel voor de 4000, weet ik niet zeker).
dit werkt inderdaad ook bij de 4000, maar dan gaat het alleen over mijn persoonlijke instelling (toch?), het is de bedoeling dat ik voor alle gebruiker een andere lade als default zet en dat de gebruikers dan eventueel een andere lade kunnen kiezen.

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 13:55 schreef lange het volgende:

[..]

dit werkt inderdaad ook bij de 4000, maar dan gaat het alleen over mijn persoonlijke instelling (toch?), het is de bedoeling dat ik voor alle gebruiker een andere lade als default zet en dat de gebruikers dan eventueel een andere lade kunnen kiezen.
yep, je kan het bij iedere gebruiker instellen maar ik weet niet of het de instellingen bewaardt blijven nadat de PC is uit gezet.

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
ik kan het niet op de printer zelf instellen? (anders moet ik 30 pc's langs en 30 mensen van hun werk houden).

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 14:02 schreef lange het volgende:
ik kan het niet op de printer zelf instellen? (anders moet ik 30 pc's langs en 30 mensen van hun werk houden).
ik denk het niet, je kan ook de mensen vragen of ze het zelf doen. kleine moeite lijkt me en dan is het zo opgelost
meestal staat de printer geinstalleerd op auto select, de mensen zelf kunnen dan kiezen of ze een andere tray gebruiken of niet.

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
ok dan gaan we maar eens een mailtje rondsturen :)
iig bedankt.

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 14:14 schreef lange het volgende:
ok dan gaan we maar eens een mailtje rondsturen :)
iig bedankt.
graag gedaan

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 14 januari 2002 14:02 schreef lange het volgende:
Tuurlijk. Volgens mij staat het zelfs redelijk uitgebreid in de handleiding uitgelegd.

Uit mijn hoofd (ik heb er nooit 1 gehad met 4 laden): als je via de instellingen je Tray 1 op "cassette" zet dan wordt die in ieder geval niet als eerste gebruikt.

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
jah de handleiding, dat is hier nog wel eens een probleem :)
maar ik zal eens gaan kijken op de hp website.

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jah de handleiding, dat is hier nog wel eens een probleem :)
maar ik zal eens gaan kijken op de hp website.
Hm, ik had er zelf nog niet naar gekeken, maar volgens mij kan je hem hier vinden.

Verwijderd

Wij hebben op het werk ook van die HP 4000T's.
Meestal pakt 'ie gewoon papier uit lade 2 of 3.
Als dat niet zo is ligt dat meestal aan het papierformaat.
In het betreffende software pakket staat dan b.v. Letter i.p.v. A4, en dat past nou eenmaal niet in een A4 lade, vandaar.
Op A4 zetten is dan voldoende om hem papier uit lade 2 of 3 te laten pakken.
Overigens, als hij om handmatige invoer uit lade 1 vraagt, en je drukt twee maal op die grote groene knop, dan pakt hij alsnog papier uit lade twee of drie.

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 23:45 schreef ebouma het volgende:
Wij hebben op het werk ook van die HP 4000T's.
Meestal pakt 'ie gewoon papier uit lade 2 of 3.
Als dat niet zo is ligt dat meestal aan het papierformaat.
In het betreffende software pakket staat dan b.v. Letter i.p.v. A4, en dat past nou eenmaal niet in een A4 lade, vandaar.
Op A4 zetten is dan voldoende om hem papier uit lade 2 of 3 te laten pakken.
Overigens, als hij om handmatige invoer uit lade 1 vraagt, en je drukt twee maal op die grote groene knop, dan pakt hij alsnog papier uit lade twee of drie.
ja dat weet ik, maar dat is nou net het probleem, er moet een paar keer op die groene knop geduwd worden en das nou net niet de bedoeling, we willen dat ie in een keer uit lade 3 print en ook alleen maar lade 3 tenzij de gebruiker anders instelt.

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
ok, ik ben nu een stapje verder, hij zeurt nou niet meer om de handinvoer en print standaard uit lade 3, maar als een gebruiker een andere lade kiest (bv 2 of 4) blijft 'ie nog steeds uit lade 3 printen. ligt dit aan rechten ofzo? iemand een idee? thnx.

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 11:03 schreef lange het volgende:
ok, ik ben nu een stapje verder, hij zeurt nou niet meer om de handinvoer en print standaard uit lade 3, maar als een gebruiker een andere lade kiest (bv 2 of 4) blijft 'ie nog steeds uit lade 3 printen. ligt dit aan rechten ofzo? iemand een idee? thnx.
nope, ik ben gebruiker en kan ook zelf instellen waar ik wil printen. *D

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
hmm het word steeds vreemder, op de 2 machines die ik voor m'n neus heb staan werkt het (ik kan dus selecteren uit welke la het moet komen en daar komt het dan ook uit), maar het werkt weer niet op alle machines (de een dus wel en een ander weer niet :? .
nou kom maar op met die ideen :)

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
niet zoveel ideen? ;) (snap er zelf ook geen barst meer van... |:( )

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Bij beschikbare laden de soort en het formaat onbekend laten. Als je ze op allemaal op a4 zet dat pakt hij de eerste bak die hij vind, en dat willen we niet.

In de printer zelfs kan je de standaardlade opgeven.

Verwijderd

Vraag het aan de systeem beheerder *D

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
Bij beschikbare laden de soort en het formaat onbekend laten. Als je ze op allemaal op a4 zet dat pakt hij de eerste bak die hij vind, en dat willen we niet.
In de printer zelfs kan je de standaardlade opgeven.
thnx ik zal het eens proberen, maar hoe kan het dan dat het bij de ene machine wel werkt en bij de ander niet?
miscien een driver probleem?
Op dinsdag 15 januari 2002 14:20 schreef AntraPx het volgende:
Vraag het aan de systeem beheerder *D
that should be me ;)
Pagina: 1