Toon posts:

USB -> Serieel verloop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand van een verloopje van USB naar Serieel gehoord? Ik moet namelijk een tablet gebruiken op WNT, maar seriele uitvoeringen zijn nergens te vinden. :'(

Alvast bedankt voor reacties.

Verwijderd

verloopjes zijn er niet, er is wel een kastje van sitecom die dat doet. staat vast wel ergens op www.sitecom.com

//gevonden
http://www.sitecom.com/showproduct.asp?PID=212

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gered, thanx!!!

Verwijderd

kheb er wel schema's van dat je er 1 zelf kan bouwen :)

Verwijderd

Topicstarter
pr0f: bedankt voor je reactie, maar het is toch niet wat ik bedoelde: het moet net andersom. In WNT kan USB niet gebruikt worden, dus ik moet een verloopje hebben van USB naar serieel waarbij de seriele poort van de computer gebruikt wordt.
Zou het uberhaupt wel bestaan?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 08:35
Slecht nieuws voor je en neem het maar van me aan als de waarheid:

USB apparaat naar seriële host bestaat niet.
Geen enkele fabrikant heeft zo'n produkt.

Het is met USB ALTIJD van de oudere (parallel, seriëel, ..) techniek van het apparaat naar de nieuwere techniek (USB) als host (je computer).

Verwijderd

agreed, ik denk ook dat het niet kan, misschien overstappen naar win2k? ik ben een wnt noob, maar was er geen servicepack voor usb-support?

Verwijderd

Topicstarter
Oké, niks aan te doen dus.
Ik heb net wel via een kennis te horen gekregen dat via www.wacom.nl seriele tablets nog volop te verkrijgen zijn, dus ik ben allang weer blij.
Toch bedankt voor de info.

Verwijderd

Hallo Hallo mag ik even, het bestaat dus mooi wel.

Maat van me heeft namelijk een verloopstukje van ps/2 naar serieel, als je daar dan weer een logitech verloopstukje van USB naar ps/2 op zou zetten zou het toch moeten werken lijkt me...

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op maandag 14 januari 2002 14:26 schreef Johny_Knoxville het volgende:
Hallo Hallo mag ik even, het bestaat dus mooi wel.

Maat van me heeft namelijk een verloopstukje van ps/2 naar serieel, als je daar dan weer een logitech verloopstukje van USB naar ps/2 op zou zetten zou het toch moeten werken lijkt me...
it does indeed work op deze manier.... * KeeZ heeft ervaring

Deze plek is te koop.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 08:35
Op dinsdag 15 januari 2002 09:23 schreef KeeZ.TI het volgende:
it does indeed work op deze manier.... * witchdoc heeft ervaring
Met welk apparaat dan?!
Met muis en dergelijke zie'k het nog wel werken, maar met iets cgecompliceerder seriëel toestel.. think not.
Zeker in gedachten houdend dat de vraag naar deze convertoren best groot is, zou er vast een fabrikant zo'n ding maken als het zo simpel was.
Pagina: 1