is wel kewle telefoon en er zijn er maar 150 uitgebracht in Nederland, in net zo groot als een nokia 3310
Verwijderd
naja mooi is anders 
kzal maar niet met een lijst komen wat ik allemaal niet bijzonder aan die telefoon vind.
kzal maar niet met een lijst komen wat ik allemaal niet bijzonder aan die telefoon vind.
Verwijderd
Het is inderdaad wel een grappig telefoontje en je ziet hem heel weinig maar een ander frontje bijvoorbeeld kan ik nergens vinden...wel jammer
Verwijderd
Bestaan wel, moet je eens goed zoeken op Duitse siemens sites, die hebben voor elke siemens wel frontjesOp maandag 18 februari 2002 15:05 schreef yourhunny het volgende:
Het is inderdaad wel een grappig telefoontje en je ziet hem heel weinig maar een ander frontje bijvoorbeeld kan ik nergens vinden...wel jammer
mijn zus heeft hem maar ik vind het menu ervan maar onduidelijk het enige coole is het rode licht.
Verwijderd
Jupz idd, menu is onhandig, dat is ook een reden waarom er niet zoveel in NL zijn. Maar geen tril, beltoon klinken verrot, Speaker is zwaar brakOp maandag 18 februari 2002 16:48 schreef m1ch3lb het volgende:
mijn zus heeft hem maar ik vind het menu ervan maar onduidelijk het enige coole is het rode licht.
ga zow nog maar ff door
Verwijderd
bullshit. ik heb er destijds op z'n minst 20 verkocht... lijkt me dan toch erg sterk... wel goed dingetje jaOp maandag 14 januari 2002 12:40 schreef onzin_junk het volgende:
[afbeelding]
is wel kewle telefoon en er zijn er maar 150 uitgebracht in Nederland, in net zo groot als een nokia 3310
Verwijderd
dan ben je hard genaaid als er maar 150 van zijn, want ik heb er op mn werk een heleboel van gezien (zoals op de foto dan) of is het een special made?
Pagina: 1