Toon posts:

Economische ontwikkelingen op de FP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Greenspan in de bocht...

Is een draad die moeilijk te modden is, maar we moeten hem wel in de gaten houden.

De kans op off topics is zeer wel aanwezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

er staat ook al een topic in /TFF hierover dit ook ivm de "nieuwswaarde" voor t.net:
[topic=379793/1/50]

Ik heb de draad nog niet echt van dichtbij bekeken :{ mijn water om te blussen is alweer bijna op :{

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik (dat die draad op de FP staat), maar zolang dergelijke draden verschijnen, dienen wij deze te modereren.

Ik vind overigens dergelijke info op de FP ook niet zo heel erg nodig.

(maar die opmerking is hier off topic)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zolang het nieuws algemeen is en niet per bedrijf vind ik het wel ok.
Alleen de reacties zijn veel off topic of niet correct, kost dus wel een hoop punten.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Weet ik (dat die draad op de FP staat), maar zolang dergelijke draden verschijnen, dienen wij deze te modereren.

Ik vind overigens dergelijke info op de FP ook niet zo heel erg nodig.

(maar die opmerking is hier off topic)

:)
:) Ben ik met je eens maar ik kan mijn eigen draadjes niet modereren :(

motivatie voor deze aktie (valt al mee dat ik niet vet op -1 sta)kan je hiet vinden: [topic=379793/1]

edit:
Op maandag 14 januari 2002 13:30 schreef spook het volgende:
Zolang het nieuws algemeen is en niet per bedrijf vind ik het wel ok.
Alleen de reacties zijn veel off topic of niet correct, kost dus wel een hoop punten.
thx spook dit is ook goed argument voor de hierbovengenoemde discussiedraad

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 13:31 schreef Spice een merkwaardig (en verkeerd gequote) verhaal:

:) Ben ik met je eens maar ik kan mijn eigen draadjes niet modereren :(

motivatie voor deze aktie (valt al mee dat ik niet vet op -1 sta)kan je hiet vinden: [topic=379793/1]
Weet ik, mijn opmerking was dan ook niet voor jou, maar meer bedoeld als reactie op Gellie :) en met info bedoelde ik weer niet jouw opmerking, maar dergelijke topics op de FP zijn voor mij niet nodig.

Jouw reactie op het FP artikel is begrijpelijk, maar hoort er in feite ook weer niet, maar goed, mijn zegen heb je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is maandagochtend-nieuws. De redactiequeue is dan bijna leeg en er is nog geen aanwas van nieuwe newsitems, dus zoekt men naar wat minder in het oog springende items. De gemiddelde tweakert zal bij dit soort postings overigens snel afhaken, en reageren op reacties ipv op het artikel, wat snel tot offtopic/overbodig leidt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 14 januari 2002 14:17 schreef Otis het volgende:
Dit is maandagochtend-nieuws. De redactiequeue is dan bijna leeg en er is nog geen aanwas van nieuwe newsitems, dus zoekt men naar wat minder in het oog springende items.
En zo ging Otis lekker achterover zitten met een zak chips, terwijl hij rustig analiserend toe keek hoe zijn nieuwe ex-collega's de zaakjes verder oplosten :7 :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Done :7

Nu alleen nog de goeie tag neerzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 14:44 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
En zo ging Otis lekker achterover zitten met een zak chips, terwijl hij rustig analiserend toe keek hoe zijn nieuwe ex-collega's de zaakjes verder oplosten :7 :)
Hey, ik was wel elke keer het slachtoffer van dit fenomeen ja! :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 januari 2002 20:31 schreef Otis het volgende:

[..]

Hey, ik was wel elke keer het slachtoffer van dit fenomeen ja! :D.
En toch is het leuk je hier weer eens te zien (inclusief de Pony Tail van toen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It's good to be back in the ol' nest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij staat nu vrij netjes!!
Pagina: 1