Toon posts:

cl_flushentitypacket

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

er zijn hier al wat antwoorden op gegeven maar daar snap ik niet veel van:

als ik halflife counterstrike speel dan komt er rechts boven in het rood "warning: FlushEntityPacket" the staan, eerst had ik hier weinig last van maar nu komt het steeds vaker voor,ik kan hierdoor bijna geen counterstrike spelen:(

Ik heb een pentiumIII 900 mhz en
cable wanadoo basic: 80/32 kbit/s (maximaal) :'(:'(:'(:'(:'(
Countrike versie 1.3

alvast bedankt

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

[topic=378386/1/25]

heb je al gezien??

Some things can not happen until they happen...

Verwijderd

Topicstarter
ja ok ik heb het gelezen maar wat heb ik dan voor modem met cable wanadoo basic?

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Op maandag 14 januari 2002 12:41 schreef Downloader het volgende:
ja ok ik heb het gelezen maar wat heb ik dan voor modem met cable wanadoo basic?
dan ding in je meterkast(meestal)

staat er toch wel op ofzo??

Some things can not happen until they happen...

Verwijderd

Topicstarter
nee, staat er niet op, hij staat naast me pc

maar waarom had ik het eerst niet en nu komt het steeds vaker?

Verwijderd

Sinds cs 1.3 kun je het wel vergeten met wanadoo basic :(

Verwijderd

Je hebt een 'mooi' demos modem gehad van casema.

GEFELICITEERD!! je bent zojuist aangesloten bij 's werelds slechtse en traagste ISP.

-sites bekijken duurt uren
-downloaden met < 2kb/s
-online gamen gaat NIET meer vanwege het al eerder genoemde cl_flushentity packet. en een ping van 500+

YEAH!!!! en ik heb et ook. en ja idd, je voelt je zwaar genaaid, en je kan er nix aan doen.

en waarom het nu wel traag is en eerst niet? nou ik denk dat casema in jou wijk nu 2 ipv 1 persoon aangesloten hebben en dat zit VER boven de capaciteit dat hun brakke systeem aankan.

EN DAAR DOK JE DAN 27,50 euro per maand voor!!! GENAAID!!

dus ik raad je aan om ALS het kan om te schakelen naar premium/adsl want dat is in ieder geval NORMAAL internet in tegenstelling tot de WAN-prestatie/diensten die dat bagger bedrijf levert.

:r :r :r :r :r :r op casema

Verwijderd

ik heb het soms ook wel es.. het ligt vaak aan de server.. dus check eerst es of het op andere servers ook gebeurd.. en verder gebeurt het ook wel als je zelf een brakke connectie hebt.. kan dan liggen aan je provider of aan een slechte kabel van modem naar pc bijv.. maar hou het maar op wanadoo.. staat volgens mij wel bekend dat de verbindig erg brak is..

Verwijderd

Het enige wat (heel) soms helpt, is je rate op 1500 zetten.
Alleen krijg je dan een erg veel choke. :P

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
wat ook helpt is een zeer lage resolutie met geluid kwaliteit op laag en alles op laag wil ook nog wel eens voor een betere verbinding zorgen

• TheShadow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-01 18:30

TheShadow

Automonteur in hart en nieren

Op maandag 14 januari 2002 17:34 schreef Irons het volgende:
Je hebt een 'mooi' demos modem gehad van casema.

GEFELICITEERD!! je bent zojuist aangesloten bij 's werelds slechtse en traagste ISP.

-downloaden met < 2kb/s
-online gamen gaat NIET meer vanwege het al eerder genoemde cl_flushentity packet. en een ping van 500+

YEAH!!!! en ik heb et ook. en ja idd, je voelt je zwaar genaaid, en je kan er nix aan doen.
Euhm, De traagste? Weest maar blij dat je niet in het deel van drenthe woont waar ik m'n kabelaansluiting heb. Dat is echt om te kotsen. (voor de lotgenoten, inderdaad, RENDO DE KOOI!! :( ) Dat is pas om te kotsen!! Da's zo traag dat je leven voorbij is als je een website hebt binnengehaald!!

Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
FOUT! das Rendo.DeKooi :(
daar zit ik bij..
check sig maar als je meer wilt weten (afrader)
-downloaden met < 2kb/s

en waarom het nu wel traag is en eerst niet? nou ik denk dat casema in jou wijk nu 2 ipv 1 persoon aangesloten hebben en dat zit VER boven de capaciteit dat hun brakke systeem aankan.
komt me erg bekent voor ;)
EN DAAR DOK JE DAN 27,50 euro per maand voor!!! GENAAID!!
ok.. wij dokken dus 31 Euro per maand, en hebben datalimit van 300 MB :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
dus ik raad je aan om ALS het kan om te schakelen naar premium/adsl want dat is in ieder geval NORMAAL internet in tegenstelling tot de WAN-prestatie/diensten die dat bagger bedrijf levert.
en nu komt het.. dat kunnen wij dus niet.. :(
niet beschikbaar in onze regio

conclusie:
Je hebt het zo slecht nog niet.. (ik voel me net in de 3de wereld van nederland; zeg maar)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Op maandag 14 januari 2002 19:25 schreef brainball het volgende:
wat ook helpt is een zeer lage resolutie met geluid kwaliteit op laag en alles op laag wil ook nog wel eens voor een betere verbinding zorgen
was dit voor onzin????
denk je dat ie plaatjes gaat oversturen ofzo?

en geluid haal je ook van je eigen pc

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

FOUT! das Rendo.DeKooi
daar zit ik bij..
check sig maar als je meer wilt weten (afrader)
je kunt met allebei nix, dus zijn ze gewoon allebei even kut. ik heb er al een met Jean luc picard over gepraat, die was et er wel mee eens.
en nu komt het.. dat kunnen wij dus niet..
niet beschikbaar in onze regio
conclusie:
Je hebt het zo slecht nog niet.. (ik voel me net in de 3de wereld van nederland; zeg maar)
Okay dat kan waar ik woon dus OOK NIET (premium abbo'sof adsl). en jij woont nog in het noorden des lands. MAAR IK WOON IN DE FREAKIN RANDSTAD!!! imagine that.
Pagina: 1