[rh 7.2] xmms 1.2.6 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Zag net op tweakers staan dat er een nieuwe versie is uitgekomen van xmms. Meteen geupdate dus maar nu doettie het niet meer. Had nooit problemen met xmms. Ik heb de rpm's van de site gehaald en geinstalleerd dus daar kan het niet aan liggen. Het probleem is dat xmms nog wel opstart maar zodra ik op start druk om een nr. uit de playlist te beluisteren ik niets te horen krijg en de minuten razendsnel voorbijschieten. Net alsof hij het nummer te snel afspeelt. Na een reboot van mijn x-server kreeg ik ook een fout van mijn soundserver. Gehele systeem ook al eens gereboot (lekkere windows oplossing ;) ) maar het werkt nog steeds niet en ik krijg ook geen foutmeldingen. Heb ook al geprobeert terug te gaan naar xmms 1.2.5 maar daar heb ik nu hetzelfde probleem. Iemand een oplossing?

Verwijderd

Kijk eens of je niet per ongeluk een null ouput plugin gebruikt?

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 07:34
Waarschijnlijk de verkerde output plugin geselecteerd ja. Bij de preferences even veranderen.

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Alles leek wel goed te staan. Heb toen maar eens de gehele .xmms in mijn homedir weggehaald, xmms opnieuw geinstalleerd en nu werkt het naar behoren dus probleem is opgelost. Wel jammer dat ik nu niet weet wat er precies fout zat :)

• msx2
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier stond standaard de diskwriter plugin geselecteerd, lijkt er bij jou ook op aangezien de minuten voorbij schieten...

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

K had de rpm versie gedownload en geïnstalleerd en ook hier kwam de disk-writer plugin als standaard naar boven. Even veranderd en die wave weggegooid en hopsa, weg 'probleem'

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• Tonnes746
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
Nog niet geinstalleerd, maar ik mis nu nog de optie om vanuit een filemanager te 'enqueuen' naar de playlist. Is dat in deze versie al mogelijk, of is daar een andere handeling voor nodig?

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 07:34
Op maandag 14 januari 2002 16:36 schreef Tonnes het volgende:
Nog niet geinstalleerd, maar ik mis nu nog de optie om vanuit een filemanager te 'enqueuen' naar de playlist. Is dat in deze versie al mogelijk, of is daar een andere handeling voor nodig?
Met nautilus als filemanager werkt het hier gewoon, geen verdere handelingen verricht.
Pagina: 1