/14 shirts bestellen ** belangrijke update 23-1 **

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Topicstarter
Jaja je leest het goed, eindelijk zijn er ook /14 shirts :)

met dank aan skinny!

Je kunt ze hier zien en bestellen:
http://213.73.177.152:4000/shirts/

en hier het topic: [topic=372216/1/25]

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Topicstarter
Update:

Het aantal bestellingen ligt inmiddels op 76 (op het moment van schrijven) en dat is boven mijn verwachting. Het einde van de bestelperiode heb ik nu vastgelegd op Woensdag 23 Januari 23:59:59.

Daarna is het de bedoeling dat iedereen voor het weekend (beetje speling) een bevestigingsmail met definitieve prijs / betalingswijze in zijn mailbox heeft.

Als ik op deze mail geen response krijg, ga ik ervanuit dat je gewoon wilt bestellen en dat de gegevens in de mail goed zijn. Op Woensdag 30 januari (1 week daarna dus) gaat ook deze periode dicht en gaan de bestellingen de 31ste naar de drukker. Zoals het er nu naar uit ziet kun je de shirts dus half februari thuis verwachten.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Belangrijke Update:

Vanaf vannacht 12 uur is het niet meer mogelijk om via de site een bestelling te doen. Wil je oma toch opeens nog zo'n superdeluxe /14 shirt, dan zal je je bestelling (inclusief alle gegevens) moeten mailen naar bestellen@breakie.com .

Let op, dit kan uiterlijk tot morgennacht 12 uur (Donderdag op vrijdag dus). Hierna is het over en uit.

Wat Nu ?

Degenen die reeds besteld hebben ontvangen morgen (vanaf vannacht) een bevestigingsmail. Hierin zal je bestelling vermeld staan inclusief je persoonlijke gegevens. Controleer alles nog even en druk op REPLY om een antwoord terug te sturen naar bestel@breakie.com. Zet even in de onderwerpregel "Akkoord" als alles in orde is, of "Wijziging" als er iets anders is geworden. Geef dan tevens in de mail aan wat er gewijzigd dient te worden.

Tevens zal in de mail de prijs worden vermeld per shirt, maar houd hier het volgende even bij in je achterhoofd. Ik vraag bij de drukker een offerte op basis van het aantal bestelde shirts van woensdag. Eventuele extra bestellingen / afhakers kunnen ervoor zorgen dat er nog enig verschil in de prijs ontstaat, maar meer dan 1 euro zal dat niet zijn. Ik ga er namelijk vanuit dat iedereen die bestelt heeft dat serieus heeft gedaan (Anders jammer dan ;) )

Bevestigen

Je hebt de gelegenheid te bevestigen tot en met zondagavond 27 januari 23:59:59. De lijst die dan binnen is zal worden doorgegeven aan de drukker en vetrouw ik erop dat de bestellingen die dan akkoord zijn ook daadwerkelijk betaald gaan worden.

Wanneer heb ik ze binnen ?

Maandag zal de bestelling naar de drukker gaan en ik verwacht (en hoop) dat ze dan de maandag daarop (4 februari) gereed zijn. Vanaf die dag zal ik ze gaan versturen (als betaling binnen is).

De betaling

Na bevestiging van je bestelling, zal je nog een mail van mij ontvangen, waarin staat vermeld hoe je kan betalen (overmaken). Met de mensen uit België neem ik persoonlijk (via mail) even kontakt op om het e.e.a. af te stemmen. Heb je speciale wensen (rembours ofzo ) geef die dan duidelijk in je bevestigingsmail aan en ik kom er dan zsm op terug.

Vragen ?

Je kunt ze mailen naar mtn@breakie.com :)

Ik ben deze week erg druk (vanwege werk), vandaar dat de bestelling pas maandag kan plaatsvinden, maar ik doe het liever goed dan dat we over twee weken met huilende tweakers hier zitten.

That's all folks!

• D2k
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

kan ook weg

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Dit topic is gesloten.