Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
dat lijkt me ook heel sterk..... ik denk dat die petition meer erover gaat dat Creative geen geld moet vragen voor dingen als Live!Ware enzo.... daar teken ik dan ook voor, maar niet dat ik die liveware echt mis eigenlijkOp maandag 14 januari 2002 11:49 schreef poohbeer het volgende:
creative met spyware??
PIII 800@804 Mhz
Bij de drivers van creative zit een tooltje newsupd.exe deze verstuurd info over je pc en gebruikte app's naar creative (Om hun produkten "nog" beter te maken), aangezien jouw vraag wist je dit dus niet.Op maandag 14 januari 2002 11:49 schreef poohbeer het volgende:
creative met spyware??
Fijn he als een bedrijf zonder dat je het weet info van jouw kan opvragen.
Het gaat er meer om dat je makkelijk drivers kan downloaden en niet zoals creative het wil dat je alleen nog maar updates tegen betaling op cd kan kopen.Op maandag 14 januari 2002 11:51 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
dat lijkt me ook heel sterk..... ik denk dat die petition meer erover gaat dat Creative geen geld moet vragen voor dingen als Live!Ware enzo.... daar teken ik dan ook voor, maar niet dat ik die liveware echt mis eigenlijk
Ik heb dan wel geen Creative maar weet heel goed hoe het is als je slechte driver support hebt (Terratec.....) Dus ik teken ook ff..
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Nog meer mensen die willen tekenen ?
kep ook ff getekent 
3210 Signatures Total
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Pagina: 1