Where ever you go, there you are
xie niet in waarom 't niet zou werken...
maar xou toch om enige theoretische ervaring op te doen wel wat informatie gaan lezen over wc...
bijvoorbeeld op :
www.waterkoeling.nl
www.overclockers.com
etc...
maar xou toch om enige theoretische ervaring op te doen wel wat informatie gaan lezen over wc...
bijvoorbeeld op :
www.waterkoeling.nl
www.overclockers.com
etc...
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Verwijderd
Ik weet zelf niet zo veel over die kasten,
maar kijk ff hier, stond een review over die kast. Grootste minpunt is geloof ik de prijs.
good luck

--edit
these damn URL's
maar kijk ff hier, stond een review over die kast. Grootste minpunt is geloof ik de prijs.
good luck
--edit
these damn URL's
Verwijderd
De prijs van zo'n kast is denk ik wel wat aan de hoge kant voor een beginnende watercooler.
Is wel geschikt voor je specs.
Is wel geschikt voor je specs.
Tjah...ligt er helemaal aan wat je wil. Als het je puur gaat om het hebben van waterkoeling, is zo'n koolance-kast een simpele en snelle oplossing. Je kunt ook proberen om zelf waterkoeling in mekaar te knutselen. Het voordeel daaraan is dat je het helemaal zelf kunt maken zoals je het wil, het is waarschijnlijk goedkoper, de coolheidsfactor is errug hoog (hoger dan bij een kantenklare oplossing vind ik zelf) en het verzamelen en in mekaar knutselen van de onderdelen is de helft van de fun. Ook denk ik dat de prestaties van de gemiddelde zelfgemaakte waterkoeling iets beter zijn dan van die koolance.
De meest gangbare oplossingen is:
- blokje kopen of zelf maken
- kachelradiator van de autosloop
- aquariumpomp (sicce en eheim zijn bekenden merken)
Kijk es op www.waterkoeling.nl voor een uitgebreide uitleg en op www.oc-shop.nl voor kantenklare waterblokken.
De meest gangbare oplossingen is:
- blokje kopen of zelf maken
- kachelradiator van de autosloop
- aquariumpomp (sicce en eheim zijn bekenden merken)
Kijk es op www.waterkoeling.nl voor een uitgebreide uitleg en op www.oc-shop.nl voor kantenklare waterblokken.
I reject your reality, and substitute my own.
Daar sluit mij helemaal bij aan. Het is nog leuker om zelf de kast er omheen te bouwen, zie bijvoorbeeld [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/378577/1?limit=25""]hier[/url] Niet geheel toevallig mijn caseOp maandag 14 januari 2002 11:36 schreef _sNaRs_ het volgende:
Je kunt ook proberen om zelf waterkoeling in mekaar te knutselen. Het voordeel daaraan is dat je het helemaal zelf kunt maken zoals je het wil, het is waarschijnlijk goedkoper, de coolheidsfactor is errug hoog (hoger dan bij een kantenklare oplossing vind ik zelf) en het verzamelen en in mekaar knutselen van de onderdelen is de helft van de fun. Ook denk ik dat de prestaties van de gemiddelde zelfgemaakte waterkoeling iets beter zijn dan van die koolance.
naiz ... in een chieftec kast ...
zal wel VER boven me portomenee ligge ...
En volgens mij is zelf doen leuker ...
Gewoon eerst allemaal testen op een oude P1, kan je nieuwe systeem ook niet stuk gaan enzo ...
zal wel VER boven me portomenee ligge ...
En volgens mij is zelf doen leuker ...
Gewoon eerst allemaal testen op een oude P1, kan je nieuwe systeem ook niet stuk gaan enzo ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Bedankt voor de reacties!!
ben nu een eind op weg geholpen..
Ben zekers nog van plan om een kast met watercooling van scratch af aan de bouwen,,
Dit word dan wel op een machine waarvan ik minderlang wakker ligt als de boel komt onder te lopen (met water)
Betreft de Koolance kast,, zit geen voeding in, maar deze kan ik overzetten (300w) vanuit mijn hq08??
BEDANKT NOGMAALS!
ben nu een eind op weg geholpen..
Ben zekers nog van plan om een kast met watercooling van scratch af aan de bouwen,,
Dit word dan wel op een machine waarvan ik minderlang wakker ligt als de boel komt onder te lopen (met water)
Betreft de Koolance kast,, zit geen voeding in, maar deze kan ik overzetten (300w) vanuit mijn hq08??
BEDANKT NOGMAALS!
Where ever you go, there you are
Ik heb 'em nu inmiddels een tijdje draaien en moet zeggen dat ie perfect werkt
Het enige nadeel is idd dat het toch een miditower blijft. Misschien dat ik het nog is overzet in een big-tower
Het enige nadeel is idd dat het toch een miditower blijft. Misschien dat ik het nog is overzet in een big-tower
Pagina: 1