Toon posts:

SSE, welke spellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke spellen zijn geoptimaliseerd voor SSE? Ik hoef ze niet allemaal te weten, maar bijv SoF, RTCW en dat soort spul, zijn die nou allemaal met SSE? (van Quake weet ik het)

Dit vraag ik omdat ik van een P3 500, 128 MD PC100 en GF2MX overga op een Duron 850, 256 MD PC2100 en dezelfde GF2MX. (lang verhaal)

Nou vraag ik me af of ik nog perfomance winst ga krijgen in SSE geoptimaliseerde spellen. Ik hoop dat dit er dus niet al te veel zijn, want RTCW liep al niet zo lekker.

edit: modjes, als dit beter thuishoort in PCM, mogen jullie het moven.

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 11:22 schreef Vinnio het volgende:
Welke spellen zijn geoptimaliseerd voor SSE? Ik hoef ze niet allemaal te weten, maar bijv SoF, RTCW en dat soort spul, zijn die nou allemaal met SSE? (van Quake weet ik het)

Dit vraag ik omdat ik van een P3 500, 128 MD PC100 en GF2MX overga op een Duron 850, 256 MD PC2100 en dezelfde GF2MX. (lang verhaal)

Nou vraag ik me af of ik nog perfomance winst ga krijgen in SSE geoptimaliseerde spellen. Ik hoop dat dit er dus niet al te veel zijn, want RTCW liep al niet zo lekker.

edit: modjes, als dit beter thuishoort in PCM, mogen jullie het moven.
:D

Volgens mij zijn de meeste nieuwe spellen toch allemaal wel sse? Kan me vergissen natuurlijk!

Verwijderd

Topicstarter
Ai, in dat geval kan ik m'n prestatiewinstje wel vergeten, denk ik. Dat wordt extreem overklokken dan maar hè :P

Verwijderd

Topicstarter
^ Nog iemand een mening erover? ^

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je overgaat van een P3 500 naar een Duron 850 heb je sowieso al een flinke prestatiewinst.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Volgens mij heeft SSE geen reet met games te maken en heeft dat alleen betrekking op CAD/Photoshop/serieuze applicaties.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:20
als je overgaat van een p3 500 non-coppermine win jeveel, als je al een coppermine hebt zou ik overklokken naar 650 ofzo
mijn p3550e op 682 verslaat de duron 850(non-overclocked)
en SSE is niet onbelangrijk, zeker nu de Athlon XP t ook heb zal de optimalisering een boost krijgen :) (en heeft de nieuwe duron ook geen sse?)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, Duron heeft vanaf de 1 Ghz Morgan core en die heeft SSE.
Verder heb ik een nu een Katmai core.
Pagina: 1