Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-06 07:16
In PCM stond een artikeltje over de ROQit MP3 Jukebox.
Afbeeldingslocatie: http://www.dlink.com/products/multimedia/dmphd610/dmphd610Main.jpg

Specs kunnen gevonden worden op:
http://www.dlink.com/products/multimedia/dmphd610/SpecsTable.htm

Maar waar het nu om gaat: in PCM stond dat hij € 130 gaat kosten!!! Lijkt mij erg weinig voor een 10 GB MP3 speler met 2 MB SDRAM geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30015

Nou ik heb even gekeken en dit ding kost ongeveer $215 in de online shops uit Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-06 09:06
Zitten veel tiepvouten in deze uitgave hebbik al wel met een snelle blik gezien, maar dat waren echt verkeerde letters...
Maar die prijs in € komt wel erg ver onder de $ uit, en normaal is het net anders om :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16157

zonder HD ofzo? >:) anders is het wel erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 10:54
dnek al heb net mn napa voor ongeveer die prijs geloof ik (ben niet weg van die euro) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik lees dat je een ubs 1.1 poort nodig hebt. Volgens mij heb ik op mijn abit lx6 een usb 1.0 poort zitten, werkt ie daar dan niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heeft iemand al gezien waar ze te koop kunnen komen?

hebbe hebbe hebbe... dingetjes zijn leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 665

Mja kutte is ik wil hem wel importeren maar dan komt er weer 20% importkosten bij en dat wil ik dus echt NIET. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

:P 29% - 10% invoerrechten en 19% BTW. Daarbij nog ongeveer 50 of 60 $ verzendkosten naar een adres in nld.. De europese versie moet straks uit engeland komen (wanneer beschikbaar, dus nu nog niet).. das een euro of 17.. (beide gevallen rembours or the like). Zie ook douane.nl

(229$ + 50$) * 1,29 = ~ €360

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
€130 gaat ie echt niet kosten natuurlijk, heeft iemand een scan van dat artikel toevallig?
Maar ik geil enorm op dit ding, $230 wil ik er zo voor neertellen, alleen weet ik niet wat erbij komt aan invoerrechten, volgens mij is dat nog wel te doen namelijk... Ik zat eerst aan de jukebox van creative te denken, die is maar iets goedkoper en daar zitten 8 penlites in en dat ding is ENORM :)
Verder, wat kan er mis zijn met dit ding (behalve evt. dat ie nie zo snel ransfert door zn usb1 maar dat vind ik geen punt want ik gooi hem een keer vol en daarna af en toe een update en dan met 12mbit, lijkt me prima dus....)
Hij heeft een lithium batterij (!), hebben we dat wel eens eerder gezien bij zo'n cheape speler? Daar kan je je geen buil aan vallen lijkt het, als je het vergelijkt met oplaadbare penlites die na een tijdje tog fukt gaan. En ID3, backlight, grote buffert.
WAT IS ER MIS MEE DAN?! :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28134

ik schop 'em ff want het lijkt me wel een kewl dingetje.
maar heeft iemand nou al een idee hoeveel hij hier zou moeten gaan kosten want het zal wel een typfout zijn geweest die 130 euro :( :( :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

!! op het plaatje lijkt ie echt veel kleiner dan ie in het echt is...
142.5x120.8x27 ( MM that is)

en is die 2MB buffer wel genoeg???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3480

Zal wel 310EURO zijn, met de dollar prijs die genoemd word lijkt me dat ook wel een logische euro prijs. En van 310 naar 130 is maar een kleine typefout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 20 januari 2002 16:29 schreef Nostradamus het volgende:
Zal wel 310EURO zijn, met de dollar prijs die genoemd word lijkt me dat ook wel een logische euro prijs. En van 310 naar 130 is maar een kleine typefout :)
hhhm... daar zit wat in....
jammer (als dat zo is) want zoveel geld heb ik nu niet :( maar 310 lijkt mij wel een redelijke prijs voor zo'n ding
*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 665

Weet iemand al wanneer hij in de UK is....?!?! kwil hem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7299

http://www.my-mstation.com/products/mstation_pocket/

die is wel in nederland :)

130 euro? nah, kan niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Iemand op school had 't er ook al over, ik heb gekeken bij een Amerikaanse pricewatch site en daar was ie als laagste prijs $225 ofzo...
Zal wel tikfoutje van de PCM site ofzo, anders koop ik 'm meteen :)

PS post 1001 :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28739

kan je die ook als portable hd gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-04 10:23
Op donderdag 17 januari 2002 10:31 schreef RubZie het volgende:
[...]
WAT IS ER MIS MEE DAN?! :)
Ehm nou...

Hij is oerlelijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op maandag 21 januari 2002 20:45 schreef t-1o0oo0o het volgende:
kan je die ook als portable hd gebruiken?
yup, zit een laptop-schijf in. Je kan er dus ook met gemak een grotere HDD in doen als je wil.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46444

Ben eens achter die mStation Portable aangegaan en de importeur blijkt in Breda te zitten.

Ik kreeg een automatische mail van hun terug na mijn info-aanvraag...daar stonden wat prijzen in (en dat ze druk bezig waren om hun dealernetwerk op te bouwen)

DE PRIJZEN (zoals gekregen van hunnie)
De onderstaande consumentenprijzen zijn exclusief BTW, prijswijzigingen en specificaties voorbehouden.

mStation in your Car 10GB : 762,27 Euro
mStation Home Docking Station: 224,62 Euro
mStation Pocket zonder HD : 342,81 Euro
mStation Pocket met 10 GB : 571,61 Euro
mStation Pocket met 20 GB : 647,87 Euro
mStation FM-Generator: 87,33 Euro
mStation Car Adaptor: 37,75 Euro

Ik vind vooral de optie ZONDER HD wel leuk!

Beetje zoeken op Pricewatch naar een leuke 2,5" HD (Die je er zo in schuift) en je bespaart al snel zo'n 200 Euro op hun prijs voor de 20GB versie!
Je kunt natuurlijk ook meteen een 60GB 2,5" aanschaffen...dan kun je even vooruit met je playlists! =)

Had ook nog een duits bedrijf gevonden welke ze ook vrij goedkoop kan leveren : http://maro-shop.de
(20GB = 462 Euro bij hun)

Maar ik zou geen echte Hollander zijn als ik nog goedkoper zou willen...dus had ik ze op Pricewatch gezet....
Groot was mijn telleurstelling dat mijn entries na 4 uur verdwenen waren.....heb ik iets over het gezien kwa boycot ofzo :+

maargoed....hier nog een leuke link met vergelijking tussen de verschillende HD-Jukeboxen...

http://www.mpman.ca/computerinnovation/Comparison1.htm

doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frT1I, dat bedrijf in breda huh, daar werk ik :)
als je belt krijg je mij aan de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hee SannieJ!

Das toevallig.....

Dan kun jij me vast wel vertellen of het apparaat USB 2.0 ondersteunt (of gaat ondersteunen in de toekomst??) *D

Ik had een mailtje gestuurd naar jullie, en ik kreeg antwoord van een of andere dame dat ik voor deze info beter langs een van hun verkooppunten kon gaan.....Autoshop Breda..... :?

Kzie ut al voor me....zit er USB2 op en kun je de HD zo vervangen?! (Die jongens hebben toch alleen verstand van velgen en fuzzy dice?) >:)

En verkoopt dit apparaat een beetje?

Grtz

Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij ondersteund alleeen de normale USB
nog niet de 2.0 en hier weten ze ook nog niet of dat in de toekomst wel kan.

Hij verkoopt goed. Heb er 1 naast me staan en heb em heel de dag aanstaan :)

De jongens van de bredase autoshop doen wel meer dan velgen en fuzzy dice ;)

wij doen ook nog woofers e.d.

maar om wat meer over de m-station pocket te weten te komen kan je ook naar de stie van m-station zelf gaan. de link heb ik een paar posts hierboven al gepost. ( http://www.my-mstation.com/products/mstation_pocket/index.asp )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jip Sannie!....daar had ik al gekeken...maar thnx anyway!

Weet jij misschien hoe het precies zit..ik heb tijdens mijn zwerftochten op het net gezien dat de mStation Pocket, NEO 25 en nu die dLink Roq-it eigenlijk allemaal hetzelfde apparaat zijn...(Alleen de naam op het kastje is anders)
Volgens mij komen ze allemaal uit dezelfde fabriek?

Het masjien komt uit alle tests (al is ie aan de grote kant) als beste naar voren....

Heb ook naar die Archos masjientjes gekeken, maar in alle reviews was er wel iets mis mee (zelfs direct uit de doos) dus die kwaliteit lijkt me niet geweldig...

Feit is eigenlijk dat ik vooral een extra harde schijf voor mijn laptoppie nodig heb...ben verwoed natuurfotograaf en de raw-files uit mijn D30 zijn zo'n 8mb't stuk...dus die HD is zo vol!
Maar dat we dan op de HD ook nog Mp3's kunnen spelen is ook wel een leuke bijkomstigheid 8-)

Nou zou het ook leuk zijn om in de auto te kunnen MP3en....in de onze zit een CDspeler dus de optie met zo'n cassette bandjeadapter gaat niet werken...
Nou zag ik in jullie PDFje een FM-Modulator...werkt dat een beetje? (geen ruis of wegvallen?)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat ik me afvraag is, er zit nu ee lithion batterij in, helaas gaan die net als alle andere batterijen niet eeuwig mee. Kun je de batterij die erin zit ook "gewoon" in de winkel kopen? Of kun je er andere batterijen indoen?
Pagina: 1