Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs
Verwijderd
Jij hebt dus verder nergens last van neem ik aan?
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs
lijkt me niet, zolang je hem niet te hoog zet natuurlijk...Op maandag 14 januari 2002 11:25 schreef Se7enth_son het volgende:
Ik snap best dat het mogelijk is, maar is dit niet schadelijk voor bijvoorbeeld je processor?
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
ik heb nog één vraagje: Hoe werkt die spanningsregulator? Moet er een grote weerstand overheen voor een hoge Vcore, of juist andersom?
kandah geen kwaad ... ?
Ik heb ook een potmetertje, maar zet altijd eerst me PC uit ... je weet het maar nooit.
Strax schiet je uit ... poef 2.5v ... rook ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Daar was ik dus ook al bang voor... Maar als ik heb de eerste keer aanzet, weet ik nog niet hoe hoog het voltage staat. Heeft iemand enig idee hoe ik hier dan toch achter kan komen? Ofwel: hoe moet ik mijn potmeter zetten zodat ik zo weinig mogelijk spanning op mijn CPU zet?Op maandag 14 januari 2002 11:40 schreef CaseBuster het volgende:
Is dat niet wat link als je bijvoorbeeld uitschiet met het draaien aan de potmeter??
Verwijderd
Dan kun je de potmeter en de weerstand grootte en verhouding zo kiezen dat je potmeter altijd binnen de spannings-specs van je CPU blijft.
Idd bloedlink als de range van de potmeter te groot is.
Verwijderd
Ik draai op 2.14v ... 2.25v lukte ook nog
Wilde niet hoger gaan ... kan wel
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Enig idee welke chip dat is? Op mijn A7V266 zit een '5322'Op maandag 14 januari 2002 13:08 schreef Peltier het volgende:
De chip die ik manipuleer heeft standaard een overvolt beveiliging. Ik kan niet hoger komen dan 2.10 Volt want dan pleurt ie de pc uit. Valt dus behoorlijk mee qua risico. alleen temps in de gaten houden
Ik ben weer helemaal happy!!!
Met dank aan iedereen die ff gereageerd heeft!
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04